مشخصات آگهی دهنده

شرکت کیمیا پوشش(رنگ دلفین)
09125831861
230000
1402-12-22
1403-01-23
27 بار
11365481
کرمانشاه شهرک صنعتی صحنه ( ابباریک) بلوار اس قطعه28 روبه روی درب ورودی شماره 1 ایرانخودرو

عایق برد الکتریکی گترونc8cl
صنعت مواد شیمیایی

عایق برد الکتریکی گترونc8cl

گترون (GATROON) مواد پوشش ساز همدیس،عایق، لاک یا پوشش‌های منسجمی هستند که بر پایه پلیمرهایی با کارایی بالا تشکیل ‌فیلم میدهد و بطور کلی از مجموعه‌ بردهای مدارچاپی و سایر اجزای دستگاه¬های الکترونیکی در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کنند. با تداوم کوچک‌سازی در صنعت الکترونیک، ضرورت اعمال یک لایه پوشش یا عایق اضافی بین مدارها برای جلوگیری از ایجاد قوس یا جریان نیز افزایش یافته ایت. این پوشش¬ها باعث افزایش مقاومت دی الکتریک، محافظت در برابر عوامل خورنده، رطوبت، گرما، قارچ و آلاینده های موجود در هوا و در نتیجه یکپارچگی عملیاتی و ساختاری سیستم می گردند.
گترون (GATROON) برند ثبت شده محصولات تولیدی شرکت کیمیاپوشش برای مدارات ، دستگاه¬ها و قطعات الکترونیکی است که از طیف گسترده رزین¬ها و سایر مواد پلیمری با کارایی بالا تولید میگردد. این محصولات پوشش¬های موقت جدا شونده ، پوشش-های منعطف تا رزین¬های سخت (ترموست)، مقاوم به مواد شیمیایی و پوشش¬های غیر قابل اشتعال را در بر میگیرد.
با توجه به گستردگی قطعات الکترونیکی در صنایع مختلف جهت انتخاب گترون مناسب میبایست استانداردهای مورد نظر طراحان و سازندگان دستگاه¬ها و زیرآیندهای مختلف به همراه اطلاعات فنی (GATROON) ارائه شده مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان در انتخاب محصول مناسب و دستیابی به عملکرد نهایی سیستم اطمینان حاصل نمود. بدیهی است که هر پلیمر دارای ویژگی خاص بوده و انتخاب عایق با در نظر گرفتن کارایی آن در کنار ضعف¬های ذاتی محصول میبایست مورد بررسی و انتخاب قرار ¬گیرد.

کلمات کلیدی :
بردالکتریکی بردالکترونیکی گترون کیمیاپوشش عایق برد عایق الکتریکی عایق برد الکترونیکی لاک عایق شارلاک عایق رنگ دلفین برد بردالکتریکی چیست قطعات الکنریکی قطعات الکترونیکی بردالکتریکیچیست عایق الکتریکی چیست عایق ضدآب عایق چیست برد الکتریک قطعات صنعتی انواع برد الکتریکی انواع برد الکترونیکی بردمدارچاپی مدارچاپی معرفی انواع بردالکترونیکی چاپ برد الکتریکی شارلاک برد خریدبردالکترونیکی اسپری عایق برد چند نوع برد داریم معرفی انواع بردف بردکیمیاپوشش

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید