مشخصات آگهی دهنده

دکینگ وود | Deckingwood
02148814702
توافقی
1402-03-10
1403-03-10
511 بار
11362835
پونک، بلوار همیلا، برج همیلا سنتر، واحد 602


براي ورود به سايت آگهي کليک کنيد.
چوب پلاست: بهترین جانشین چوب طبیعی در صنعت ساختمان
صنعت ساير خدمات صنعتی

چوب پلاست: بهترین جانشین چوب طبیعی در صنعت ساختمان

چوب پلاست (چوب پلاستیک) فرآورده‌ای مدرن در صنعت ساختمان است. این متریال از ترکیب ضایعات پودرشده چوب با برخی مواد پلیمری (پودر یا گرانول پلاستیک) در کارخانه به‌روش اکستروژن به‌دست می‌آید. با ظاهری کاملا شبیه چوب و برخورداری از مزایای آن، چوب پلاست ویژگی‌های مهم دیگری از جمله ضد آب، ضد خش و عدم آتش گرفتن را هم دارد؛ لذا مناسب ترین متریال برای اجرای کفپوش، دیوارپوش، نما، مبلمان شهری و به‌طور کلی محطوطه سازی فضای باز (Outdoor) است.
شرکت دکینگ وود با تولید مستقیم چوب پلاست در بیش از 40 قالب متنوع، این محصولات را در سراسر کشور عرضه می کند.
تولید انواع اکسسوری چوب پلاست (راه پله، میز و نیمکت، آلاچیق، پرگولا، فلاورباکس، محوطه اطراف استخر و …)، از دیگر خدمات ماست.
دکینگ وود با برخورداری از کارگاه ساخت و تیم های تخصصی مجرب در زمینه طراحی و اجرای پروژه های چوب پلاستیک و ترموود، نظیر روف گاردن و ...، صفرتاصد پروژه‌های بازسازی را به صورت کاملا تخصصی به انجام می رساند.
طراحی اقلام به صورت ماژولار و پرتابل بر مبنای استاندارد های ایالات متحده و تولید با متریال های بومی مقاوم در برابر عوامل جوی صورت می پذیرد.

شرکت دکینگ وود از بطن مجموعه اشل سازان هرمس پدید آمده است. این شرکت که سال 1389 پایه گذاری شده، در زمینه معماری منظر و معماری داخلی فعالیت می کند.
دکینگ وود با اتکا به دانش و تجربه متخصصان حوزه چوب پلاست و همکاری با یکی از بزرگترین و باسابقه ترین تولید کنندگان چوب پلاست در ایران، پا به عرصه تولید این محصول بعنوان متریالی دوستدار محیط زیست نهاده است.
هم اکنون این مجموعه با تجهیز کارخانه به جدیدترین دستگاه های وارداتی پیشرفته با استاندارد های روز دنیا، انواع چوب پلاست را تولید و روانه بازار می کند.

کلمات کلیدی :
چوب پلاست چوب پلاستیک کفپوش دیوارپوش محوطه سازی متریال اطراف استخر نماپوش نمای چوبی پروفیل چوب پلاست دکینگ وود Deckingwood مبلمان شهری آلاچیق چوبی آلاچیق چوب پلاست پرگولا پله چوب پلاست

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید