مشخصات آگهی دهنده

كاهش هزينه هاي مستقيم و سربار كارخانجات
88929053-4
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
504 بار
11275885
میدان ولیعصر،مجتمع ایرانیان،طبقه 2، واحد 11

كاهش هزينه هاي مستقيم و سربار كارخانجات
صنعت كارخانه

كاهش هزينه هاي مستقيم و سربار كارخانجات

" 10 تا 30 درصد كاهش هزينه هاي ساليانه توليد با بسته كاهش هزينه تانا"
افزايش نرخ ارز، نرخ بهره، قيمت انرژي و دستمزد نيروي كار باعث افزايش هزينه هاي توليد شما مي گردد و در صورتيكه امكان افزايش قيمت و فروش نداشته باشيد فعاليت اقتصادي شما با مخاطره هاي زيادي مواجه مي گردد.
گروه مشاوران كاهش هزينه تانا با استفاده از متدولوژي كاهش هزينه مخصوص خود و با كمك مهندسين با تجربه صنعتي و جمعي از بازنشستگان وزارت صنايع 10 تا 30% كاهش در مخارج سالانه كارخانه شما را تضمين مي نمايد.
مزاياي بسته كاهش هزينه تانا:
1- مشاوران تانا همه فرصت هاي كاهش هزينه را در كسب و كار شما بررسي مي نمايد و با استفاده از متد هاي علمي مهندسان و تجربه بازنشستگان صنعتي بهترين فرصت ها را به شما پيشنهاد مي نمايد.نيروي كار، متريال، خريد مواد اوليه و كالاهاي واسطه اي، فرآيندهاي توليد، سازمان فروش و بازاريابي و تبليغات، هزينه هاي انرژي، هزينه هاي بيمه و ماليات و ساير هزينه هاي مستقيم و غير مستقيم در كارخانه شما از فرصت هاي كاهش هزينه براي گروه تانا به شمار مي آيد.
2- مهمترين دليل استفاده از بسته كاهش هزينه تانا اين است كه شما هيچ هزينه اضافي پرداخت نمي نماييد. دستمزد تانا صرفا درصدي از كاهش هزينه تحقق يافته است. در صورت عدم كاهش هزينه هيچ مبلغي نمي پردازيد.
جهت مشاوره و كسب اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.

کلمات کلیدی :
كاهش هزينه هاي مستقيم و سربار كارخانجات

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید