مشخصات آگهی دهنده

نسل جديد هيتر سوپر پي اف
0441-2246271
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
898 بار
11273954
اروميه - خيام جنوبي - كوچه تربيت - ساختمان علم جو واحد 3

نسل جديد هيتر سوپر پي اف
صنعت ماشين سازی

نسل جديد هيتر سوپر پي اف

اينكه گروه فني مهندسي انديشه سبز با 18سال تجربه و.تلاش شبانه روزي توانسته گامهاي استواري در بهبود هيترهاي حرارتي و انواع متفاوتي از هيتر ، كوره هواي گرم ، و بخاري مرغداري و هيتر گلخانه ،و انواع بخاري كارگاهي ، جديدترين ساخته خود ؛ هيتر كم مصرف super pf را خدمت هم ميهنان گرامي معرفي نمايد.
كوره هواي گرمsuper pf نسل جديد هيتر هاي حرارتي new pf طرح اسپانيا مي باشد كه نسبت به نمونه قبلي داراي 15 درصد مصرف سوخت كمتر بوده و با داشتن راندمان حرارتي 91.5 درصد كم مصرف ترين كوره هواي گرم ساخت ايران مي باشد . اين كوره هواي گرم كه داراي ويژگي هاي منحصر به فرد بوده و داراي بازده حرارتي بسيار ايده آل مي باشد. از اين گرماساز به عنوان هيتر مرغداري و هيتر گلخانه و صد البته به عنوان بخاري كارگاهي و بخاري كارخانه اي جهت گرمايش فضا هاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرد.
مهمترين موضوعي كه در هيتر هاي گلخانه اي ، مرغداري ، و بخاري كارگاهي وجود دارد اتلاف انرژي از طريق دود كش و بدنه دستگاه مي باشد. احتمالا تمامي شما متوجه شده ايد كه در همه انواع گرماساز ها حتي در بخاري هاي خانگي دود كش (اگزوز) گرماساز داراي حرارت بالاي بوده و بسيار داغ است و گاها دود كش سيستم هاي گرمايشي از خود دستگاه نيز گرم تر مي باشد و حتما به اين موضوع توجه كرده ايد كه داغ بودن لوله بخاري يعني اتلاف شديد انرژي از طريق دود كش!! به عبارت ديگر هر ميزان گرما كه از طريق دودكش تلف شده و به فضاي آزاد وارد مي شود به اين معنا خواهد بود كه گرماي كمتري وارد سالن و فضاي داخلي شما مي گردد.
در هيتر ها و كوره هاي هواي گرم ساخت ايران به دليل استفاده از تكنولوژي بسيار قديمي ، گرماي بسيار زيادي از طريق دود كش تلف مي گردد و شما به هيچ وجه امكان لمس كردن دود كش و اگزوز و يا حتي بدنه هيتر را نداريد.
شايد در اين چنين حالتي و به ظاهر استفاده از بخاري هاي صنعتي بدون دود كش يا به اصطلاح جت هيتر (بخاري موشكي) مفيد به نظر برسد ولي واقيعت اين است كه در جت هيتر و بخاري موشكي علاوه بر گرما ، گازهاي دي اكسيد كربن و منو اكسيد كربن و البته اتيلن و ساير بخارات حاصل از احتراق نيز به همراه گرما وارد سالن مي شود. و علاوه بر امكان ايجاد خفگي در محل به دليل مدار بسته نبودن و پخش شعله مستقيم بسيار خطر ناك بوده و امكان بروز آتش سوزي در محل بسيار زياد است . در فضا هاي گلخانه اي جت هيتر باعث افزايش غلظت منو اكسيد كربن و دي اكسيد كربن و اتيلن در محيط گلخانه مي شود كه باعث نورس شدن و كاهش وزن محصولات گلخانه اي مي گردد و از سوي ديگر وارد شدن كربن نيز صدماتي شديد را به گلخانه استفاده از اين نوع هيتر وارد مي سازد.در سالن هاي مرغداري نيز در صورت استفاده از هيتر موشكي مجبور به استفاده بيش از حد از فن تهويه جهت تعويض هواي سالن مي باشيم اين موضوع در اوايل جوجه ريزي كه تهويه هواي زيادي مورد نياز نمي باشد باعث افزايش اتلاف بسيار زياد سوخت مي گردد چرا كه هواي كه به واسطه فن ها وارد سالن مرغداري مي گردد بسيار سرد مي باشد و نياز به مصرف سوخت بيشتر براي گرم كردن هوا وجود دارد ، از سوي ديگر غلظت بالاي دي اكسيد و منو اكسيد كربن باعث در مرغداري باعث كاهش ضريب تبديل دان مرغ به گوشت مرغ در مرغداري شده و باعث كاهش قابل ملاحظه راندمان و سود دهي مرغداري مي گردد علت اين مطلب كاهش اكسيژن گيري طيور عنوان مي شود.
سيستم هيتر super pf كه با الگو براداري از نمونه هاي اروپاي ساخته شده است به گونه اي است كه كمترين پرت انرژي را از طريق دود كش و بدنه داشته و داراي بالاترين راندمان مي باشد به گونه اي كه شما مي توانيد به راحتي دود كش اين بخاري عظيم الجثه را لمس كنيد و يا حتي صورت خود را به دود كش و يا بدنه ان بزنيد به عبارت بهتر اين گرماساز تقريبا تمام انرژي توليد شده توسط مشعل را به غير از دود و بخارات خطرناك ومضرر حاصل از احتراق را وارد سالن مورد نظر مي نمايد و با انتقال صحيح اين گرما توسط چند عدد فن قوي به داخل سالن حداكثر بهره برداري را از سوخت مي نماييد بدون فضاي داخل سالن را با استفاده از دود و يا گاز هاي دي اكسيد و يا منو اكسيد كربن و يا اتيلن و يا ساير گازهاي ديگر مسموم نمايد.

كاهش عملي ميزان مصرف سوخت در دستگاه هاي گرماساز فقط با كاهش پرت گرما در سيستم و بالا بردن تبادل حرارتي مقدور خواهد بود ارزش حرارتي هر ليتر گازوئيل و يا هر 1.2متر مكعب گاز معادل 8500كيلو كالري مي باشد به عبارت بهتر حداكثر ميزان گرماي كه با سوزاندن يك ليتر گازوئيل مي توان توليد كرد 8500كيلو كالري مي باشد حال هر قدر كه سيستم هيتر داراي راندمان بالا تري باشد ميزان بيشتري از اين گرما وارد سالن شده و ميزان كمتري پرت مي شود ، به عبارت بهتر وقتي راندمان حرارتي هيتر pf 55درصد مي باشد يعني 55 درصد از گرماي توليد شده حاصل از احتراق سوخت در مشعل وارد سالن مي گردد و الباقي از تلف شده و از سيستم خارج مي گردد و وقتي كه راندمان هيتر super pf 91.5درصد مي باشد به معناي اين است كه 91.5 درصد از گرماي توليد شده وارد سالن مي گردد و فقط 8.5 درصد تلف مي شود .
درهر حال هيتر super pf با راندمان حرارتي 91.5 درصد و با مصرف برق پايين يكي از كم مصرف ترين و پر بازده ترين هيتر هاي ساخت ايران مي باشد كه در استاندارد هاي مختلف براي استفاه به عنوان بخاري گلخانه و هيتر مرغداري و بخاري كارگاهي بسيار ايده ال مي باشد .
شما مي توانيد اطلاعات كامل و مفصل را در مورد سيستم هاي گرماسازي در هيتر هاي super pf و ساير هيتر هاي ساخت شركت انديشه سبز در سايتwww.iran-mashin.com به دست آوريد.
شركت انديشه سبز
ارائه دهنده بهترين سيستم هاي گرمايشي
هيتر مرغداري – هيتر گلخانه – بخاري كارگاهي – جت هيتر – يونيت هيتر
آدرس دفتر مركزي: اروميه خيابان خيام جنوبي جنب پاساژ خرم ونور مجتمع علم جو ماشين سازي اسكندري
آدرس نمايشگاه دائمي: اروميه بزرگ راه خاتم النبيا جنب تراشكاري اسكندري
آدرس كارخانه : اروميه شهرك صنعتي فاز دو توسعه ماشين سازي برادران اسكندري
وب سايت :www.iran-mashin.com ديدن اين وب سايت را از دست ندهيد.
تحويل در سرتاسر ايران و دريافت وجه كالا هنگام تحويل در محل
براي خريد هاي بيشتر از يك دستگاه ، هيتر ها به صورت رايگان تا مقصد توسط كاميون هاي شركت انديشه سبز حمل خواهد شد.
تنها يك رئيس در هر شركت وجود دارد و آن مشتريست .
به اطلاع مشتريان گرامي مي رساند دفتر تهران شركت انديشه سبز به نشاني خيابان جمهوري بين گلشن و باستان ساختمان مرواريد واحد 19 خريداري شده و به زودي شروع به فعاليت خواهد كرد.

تلفن دفتر فروش: 2246272-2246271-0441
تلفن فروشگاه مركزي :2346612-2341796-0441
فكس :2246156-2246157-0441
همراه فروش :
اسكندري 09143403463--- قصابي 09144473924—عليزاده 09144485590

ارسال براي سرتاسر ايران و دريافت وجه كالا هنگام تحويل كالا

کلمات کلیدی :
نسل جديد هيتر سوپر پي اف

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید