مشخصات آگهی دهنده

طراحي و اجراي انواع سيستم هاي قفسه بندي
0261-4818727
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
1166 بار
11271150
کرج،نرسیده به کمالشـــــــــــــــــــــهر ،خیبان امام عـــ

طراحي و اجراي انواع سيستم هاي قفسه بندي
صنعت سایت

طراحي و اجراي انواع سيستم هاي قفسه بندي

سيستم هاي قفسه بندي ماشيني :
- قفسه بندي پالت راك :
اين سيستم قفسه بندي متشكل از ستـــــــــــــــون هاي كلاف شده و بــــــــــازوهـــــــــــاي نگهدارنده پالــــــــــــــــــــت ميباشدو تا 420 سانتي متر طول در هر دهانه و تا ارتفاع 900 سانتيمتر قابل توليد ميباشد.اين گروه جهت بارگذاري سنگين تا وزن 25000 كيلو گرم در هر دستگاه طراحي شده است ومناسب براي نگهداري بار بر روي پالت ميباشد.

- سيستم قفسه بندي درايوين :
اين گروه متشكل از ستون هاي كلاف شده و بازوهاي بارگـــــــــــذاري (به صورت عمــقي)ميباشد.درايوين راك امكان بيشترين استفاده از فضا موجود در انبار ها را فراهم مي آورد. اين گروه مناسب براي نگهداري بار بر روي پالـــــــــــــــــــــت و بارگذاري توسط ليفتـــــــــــــــــــــراك ميباشد.لازم به ذكر است اين سيستم از قفسه بندي را فقط در شيوه انبار داري لايفو(اولين گذاشته ،آخرين برداشته)ميتوان به كار گرفت.

- سيستم قفسه بندي راهرو باريك :
اين گروه از سيستم هاي ماشيــــــــــــــــــــني در انبار هايي كه با كمــــــــــــــــبود فضــــــــــــــــا مواجه هستند كاربرد داردوبه دليل داشتن راهـــــــــــــــــــــــــرو هاي باريك امكان استفاده بيشتر از فضا را فرآهم ميآورد.در اين گروه كه از نظر كارائي نزديك به پالت راك ميباشد فقط از ماشين هاي مخصوص براي بارگذاري استفاده ميشود.
سيستم هاي قفسه بندي دســـتي :
- سيستم قفسه بندي مشبك :
اين گروه از قفسه بندي از قديـــــــــــــــــــمي ترين و پـــــــــــركــــــــــــــــــــاربرد ترين نوع قفسه بندي است كه همواره مورد استفاده در انبار هاي مواد و قطعات قرار ميگيرد. اين نوع قفسه بندي مناسب براي نگهداري كالاهايي است كه از تنــــــــــــــــــــــــوع زيادي برخوردار هستند،اين سيستم را ميتوان در دو نوع سبك و نيمه سنگين به صورت طبقاطي تا ارتفاع 9 متر اجرا نمود و به كمك پلكان ،راهرو بندي و بالابر از تمامي سطح و قفسه هاي آن استفاده نمود.

- سيستم قفسه بندي فروشگاهي :
اين گروه از قفسه بندي براي چيدمان اقلام مصرفي و تـــــــــــــك فـــــــــــــــــــــروشي در فروشگاه ها طراحي شده و در رنگ هاي مختلف ساخته و اجرا مشوند.اين كروه در سه طرح "ديـــــــــــــــــــــــــــــواري"،"دوطـــــــــــــــــــــــــــرفه"،و"خودايــــــــــــــــستاده" توليد و اجرا ميگردند.

- نيم طبقه هاي فلزي پيچ و مهره اي :
اين گروه از سازه هاي شركت پاييزان داراي كاربرد زيادي در فضاهاي كوچـــــــــك و بـــــــــــزرگ كه با كمبــــــــــــــــــــــود فضـــــــــــــاي چـــــــــــــــــــــــــــيدمان مواجه هستند،ميباشند.اين سازه ها بـــــــــــــــــدون نيــــــــــــــاز بــــه عــــــــــــــــــــمليات ســـــــــــــــــــاختماني ،تماما پيچ و مهره اي هستند و از ســـــــــــــــرعت نصـــــــــــــــب بالا اي برخوردار هستند.نيم طبقه هاي مذكور در سطوح مختلف كيفي ،از تحمل بار تا 1000 كيلو گرم در متر مربع را دارا ميباشند.

شركت قفسه بندي انبار پاييزان همراه با كادرطراحي و توليد كامل و هماهنگ آماده ارايه خدمات به شما هموطنان گرامي ميباشد.
جهت دريافت بروشور محصولات و اطلاعات بيشتر با شماره تلفن دفتر فني گروه تماس حاصل نماييد.

کلمات کلیدی :
طراحي و اجراي انواع سيستم هاي قفسه بندي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید