مشخصات آگهی دهنده

گروه شيميايي تحقيقاتي حربا توليد كننده پ
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
1854 بار
10095915
www.herba.iransoal.com

گروه شيميايي تحقيقاتي حربا توليد كننده پ
صنعت مواد شیمیایی

گروه شيميايي تحقيقاتي حربا توليد كننده پ

گروه شيميايي تحقيقاتي حربا از سال 1370 بنابر سياست كاري خود مبني بر تحقيق و توليد محصولاتي كه در ايران سابقه توليد نداشته اند با بهره گيري از علوم پيشرفته قدم به عرصه توليد مواد شيميايي گذاشت و براي اولين بار در ايران محصولاتي چون جوهر رنگ تيوپي پي، انواع رنگ و رزين و چسب را توليد كرد و اينك به معرفي محصولي خاص ميپردازيم كه مخصوص كنترل خوردگي است و در ايران انحصارا توليد ميشود.


معرفي پرايمر

بهترين راه مبارزه با خوردگي فلزات اعمال يك يا چند لايه پوشش محافظ است. با استفاده از پرايمرها بصورت آستري و رويه ميتوان ارتباط فلزات را براي هميشه با محيط بيرون قطع كرد و در نتيجه موجب محافظت تاسيسات به روش موميايي كردن فلز شد، عملكردي كه از عهده ضد زنگها خارج ميباشد زيرا كه زد زنگها به دليل كارائي ضعيفشان به طور موقت بر روي فلزات قرار ميگيرند و بتدريج در مجاورت عوامل خورنده محيطي از بين ميروند.
در فرمول ساخت پرايمر از نفوذ كننده هاي قوي استفاده شده است، اين مواد باعث ميشود كه پرايمر از سطوح زنگ زده و برجستگيهاي ميكروسكوپي عبور كرده و خود را به سطح واقعي فلز برساند و عمليات موميايي فلز را انجام دهد.
صنعتگران و انبوه سازان اروپايي حدود 90 سال پيش مشكل خوردگي در صنايع و خطوط لوله و سازه هايشان را با استفاده از پرايمرها كه يك فن آوري انحصاري بود مرتفع كردند اما مصرف كنندگان ايراني به دليل هزينه هاي گزاف واردات و در دسترس نبودن اين محصول ناچار اكتفا به محصولات موجود در بازار داخلي نموده و از امتيازات پرايمرها محروم شدند.


انواع پرايمرها

پرامير PY ايندي
روي اسكلت هاي فلزي و لوله هاي آب و شوفاژ حتي زنگ زده و مصارف عمومي كاربرد دارد.

پرايمر PB ايندي
با غلظت و قدرت بيشتر نسبت به PY روي فونداسيون هاي بتني، لوله هاي انتقال نفت و گاز و پايه هاي آن و مخازن و اجسام مدفونه حتي زنگ زده كاربرد دارد.

پرايمر PL ايندي
با چسبندگي فوق العاده و غلظت عالي نسبت به PB روي خطوط لوله هاي نفت و گاز جهت مصرف زير نوارهاي پرايمر براي پوشش دائمي لوله ها كاربرد دارد.

پرايمر رنگي PJ
يك رنگ صنعتي با چسبندگي و دوام عالي جايگزين رنگ و ضد زنگ ميباشد و با امكانات زير در رديف پوشش دهنده هاي مطلوب و بسيار مقرون به صرفه قرار دارد كه از ويژگيهاي بارز اين محصول به موارد زير ميتوان اشاره كرد.
تركيب - امكان تركيب با هر نوع رنگ روغني
عدم نياز به زد زنگ - نياز به ضد زنگ ندارد و به تنهايي جايگزين رنگ و ضد زنگ ميباشد.
زمان خشك شدن - ظرف 2 تا 6 ساعت خشك ميگردد.
سهولت اجرا - فقط زير كار را تميز كرده و براحتي اجرا نماييد و اين محصول را با تينر روغني و يا بنزين رقيق نموده با روشهاي معمول مثل قلم مو، پيستوله يا غلطك اجرا كنيد.
تنوع رنگ - اين محصول در رنگهاي متفاوت توليد و عرضه ميگردد از جمله سفيد و ...
موارد مصرف - اسكلتهاي فلزي، درب و پنجره، ديوارهاي گچي و سيماني، شيرواني، جداول خياباني و فنس كشي ها و كليه سطوح فلزي و چوبي.


امتيازات پرايمر

حذف مرحله زير سازي
سهولت اجرا
سطح پوشش بسيار بالا
قابليت نگهداري طولاني مدت
قابليت رسانايي (سهولت جوشكاري)
قابليت جوشكاري (سلامت جوش)
نفوذكنندگي و چسبندگي
خواص مكانيكي



کلمات کلیدی :
گروه شيميايي تحقيقاتي حربا توليد كننده پ

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید