مشخصات آگهی دهنده

الهه دولابی
09939987478
توافقی
1403-02-20
1403-01-16
23 بار
11366093
یافت آباد

سوپ گرمکن رستورانی
صنعت توليد مواد غذايي

سوپ گرمکن رستورانی

سوپ گرم کن برقی هتلی با ظرفیت ده لیتر برای گرم ماندن سوپ در مدت زمان طولانی می توان استفاده کرد که به وسیله ی بخار آب باعث گرم ماندن سوپ میشوند که همین عامل سبب گردیده تا ته نگیرد.
سوپ گرمکن شرکت طبخ شمیم با ظرفیت ده لیترقدرت ۰ ۴۰وات وزن ۵ کیلوگرم دارای ولوم که به وسیله آن میتوان مقدار حرارت محفظله داخلی دستگاه را تعیین کرد.
وجود ترموستات کنترل حرارت روی دستگاه مانع از بالارفتن حرارت درهنگام روشن بودن دستگاه میشود که علاوه بر محافظت از قطعات دستگاه از اتلاف انرژی و سررفتن غذا نیز جلوگیری میکند.
ظرف داخلی آن استیل بوده و گنجایش آن ۱۰ لیتر می باشدکه به راحتی می توان ظرف را جابه جا کرد.
سوپ گرم کن برقی بیشتر برای هتل ها و رستوران ها مناسب می باشد.
سوپ داغ کن و سس گرم کن دستگاهی شبیه به قابلمه است که بدون شعله مواد غذای ی نظیر سوپ و سس را گرم نگه می دارد.
از سوپ داغ کن و سس گرم کن در هتل، رستوران و فست فود ها برای گرم کردن انواع خورشت، سوپ، سس، و دیگر مواد غذای ی که نیاز به گرم ماندن دارند استفاده میشود.
سوپ داغ کن و سس گرم کن دارای بدنه دو جداره است که به دستگاه وسیله ی مصرف برق باعث گرم ماندن غذا در زمان طولانی میشود، در مدل های پیشرفته معمولا بر روی جداره دستگاه گرمکن سوپ ولوم هایی تعبیه شده که به وسیله آنها میتوان مقدار حرارت محفظه داخلی دستگاه را تعیین کرد و همچنین وجود ترموستات های کنترل حرارت روی دستگاه مانع از بالا رفتن حرارت در هنگام روشن بودن دستگاه میشود که علاوه بر محافظت از موتور دستگاه از اتلاف انرژی و سر رفتن غذا نیز جلوگیری میکند.
به دلیل ارتباط مستقیم سطح دستگاه با مواد غذای ی و رطوبت، جنس جداره های دستگاه سوپ داغ کن و سس گرم کن از جنسی تهیه میشود که در مقابل ضربه و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.
از سوپ داغ کن و سس گرم کن در مکان های ی همچون هتل ها، رستوران ها، و همچنین کترینگ ها به منظور گرم ماندن غذا برای سرویس دهی بهتر استفاده میکنند.
استفاده از سوپ داغ کن و سس گرم کن این امکان را به سرآشپز میدهد تا نیازی به گرم کردن دوباره غذا نداشته باشد و از اتلاف انرژی و زمان جلوگیری شود.
این دستگاه دارای یک مخزن با ظرفیت ۱۰ لیتری می باشد.
سوپ گرم کن برقی رومیزی جهت مصارف آشپزخانه ها و مناسب برای استفاده در هتل، خروجی فست فود و سوپر مارکت ها از این دستگاه با قابلیت تنظیم دما قادر است مواد را در حالت دلخواه آشپز نگهداری کند و آشپز نیاز به دوباره گرم کردن مواد ندارد از سوپ گرم کن میتوان برای داغ کردن سوپ، خورش،سس، ادویه کاری و آماده کردن صبحانه استفاده کرد.

کلمات کلیدی :
تجهیزات بوفه هتل تجهیزات سلف سرویس تجهیزات بوفه نهار و شام سوپ گرمکن وارمر سوپ سوپ گرمکن برقی سوپ گرمکن10لیتری

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید