مشخصات آگهی دهنده

الهه دولابی
09939987478
توافقی
1403-02-20
1403-01-16
22 بار
11366092
یافت آباد

گردوشکن نیمه صنعتی
صنعت توليد مواد غذايي

گردوشکن نیمه صنعتی

گردو شکن ۲۰ کیلویی برقی
یک دستگاه صنعتی قدرتمند برای خرد کردن پوسته سخت گردو است. این دستگاه با قدرت، قابلیت خرد کردن ۲۰ کیلو گردو در ساعت را با سرعت و کارآیی بالا دارد. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید گردوها را به صورت همزمان و با دانه‌بندی دلخواه خرد کنید.
با استفاده از گردوشکن برقی ۲۰ کیلویی، می‌توانید به صورت مؤثر و قدرتمند گردوها را خرد کنید. دستگاه دارای سیستم خرد کننده قدرتمندی است که شامل تیغه‌ها، با مکانیزم‌های خاصی می‌شود. با استفاده از تنظیمات مناسب، می‌توانید سرعت خرد کردن و دانه‌بندی خرد شدن را کنترل کنید.
گردوشکن برقی ۲۰ کیلویی، مناسب برای صنایع واحد تولیدی و فرآوری گردو است. با قدرت و کارآیی بالای آن، به راحتی می‌توانید حجم بزرگی از گردوها را در زمان کوتاهی خرد کنید. با استفاده از این دستگاه، تولید کنندگان و فرآورندگان گردو می‌توانند به صورت صنعتی و با کیفیت بالا گردوها را خرد کرده و در فرآورده‌های مختلف استفاده کنند.
گردوشکن و فندق شکن برقی خانگی و نیمه صنعتی ۲۰ کیلویی : 
توان خرد کردن و شکستن ۲۰ کیلو گردو و فندق در ساعت را دارد که برای رسیدن به حداکثر توان این دستگاه لازم است اندکی گردو ها را خیس نمایید. تا سرعت خرد کردن و شکستن افزایش چشم گیری داشته باشد. این دستگاه مناسب خرد کردن وشکستن انواع گردوهایی با پوست های نازک تر از گردوی اصیل ایرانی ست و برای خرد کردن کردوی اصیل ایرانی حتما باید گردو ها را قبل از ریختن در دستگاه اندکی خیس نمایید.
اگر قصد خرید گردوشکن برقی برای مصارف صنعتی و حرفه ای را دارید که هم راندمان بالاتری داشته باشد و هم برای خردکردن گردو نیاز به خیس کردن گردوها نداشته باشید به این صفحه مراجعه فرمایید.
 
با خیالی آسوده گردوها را به دستگاه گردوشکن و فندق شکن برقی خانگی و نیمه صنعتی سنجاب بسپارید و در سریع ترین زمان ممکن گردوهای خرد شده و مغز شده را تحویل بگیرید. بدون از بین رفتن و له شدگی مغز گردو ها و سایر ایراداتی که در خرد کردن دستی شاهد آن هستیم.
 
مشخصات فنی دستگاه :
طول ۲۷.۵سانت
عرض ۲۰سانت
ارتفاع ۳۹سانت
وزن ۵ کیلو
ظرفیت ۲۰ کیلو در ساعت
برق ورودی ۲۲۰ ولت
مناسب شکستن گردو و فندق

کلمات کلیدی :
دستگاه گردوشکن گردوشکن نیمه صنعتی گردوشکن 20کیلویی گردوشکن سنجاب گردوشکن طبخ شمیم پخش گردوشکن فروش گردوشکن

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید