مشخصات آگهی دهنده

نسوزآوران اترا
02133111933
توافقی
1403-02-15
1402-05-14
72 بار
11362274
آدرس فروشگاه: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561

نوار نسوز آرامید
صنعت ابزار و يراق

نوار نسوز آرامید

نوار نسوز آرامید

تحمل حرارتی تا ۳۵۰ درجه سانتی گراد
دارای مقاومت در برابر سایش و انواع فشار
دارای مقاومت در برابر حرارت
حفظ خاصیت خود در برابر حرارت

کاربردها

رنگ زرد نوار نسوز آرامید در اثر پیوند قوی طولی و نیروی ضعیف عرضی در کولار بکار برده شده در این نوار نسوز است. نتایج بدست آمده از تحقیقات صورت گرفته بر روی نوار آرامید مقاومت بالای نوار کولار نسبت به شوک های مکانیکی را نشان می دهد. به همین دلیل در خیلی از صنایع مختلف از جمله در صنایع پتروشیمی، صنایع کشتی سازی، صنایع هوا فضا و دریایی و در ساخت انواع لباس های ورزشی و… از این نوار مقاوم استفاده می کنند.

این نوار نسوز انعطاف پذیری خوب و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و مواد اسیدی و قلیایی داشته و وزن کم و چگالی کم از دیگر خصوصیات نوار نسوز آرامید است.

نوار آرامید ضد سایش در برابر حرارت و گرما از خود مقاومت نشان داده و خاصیت خود را از دست نمی دهد. این نوار نسوز به دلیل استفاده الیاف های آرامید و کولار از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. در ساخت انواع کامپوزیت ها نوارهای آرامید کاربرد دارند. رزین اپوکسی استفاده شده در نوار نسوز آرامید باعث ایجاد خاصیت چسبندگی بسیار خوب در این نوار می شود.

این نوار نسوز در ساخت وسایل نظامی مانند کلاه و انواع جلیقه ها، در تقویت انواع تسمه های نقاله و انتقالی و در تولید کلاه و دست کش و لباس های نسوز آتش نشانی و جوش کاری و … بسیار پر کاربرد است.



نسوزاوران اترا به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کنندگان معرفی شده که تا به امروز با حذف تمامی واسطه‌ها این زمینه را برای تمامی افراد به ارمغان آورده است که با قیمتی عالی بتوانند انواع ورق‌های نسوز را برای خود خریداری کنند


َنسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع پارچه نسوز و محصولات نسوز با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
02133111933
02133113605
09122284210
آدرس فروشگاه: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561

جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات محصولات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir

کلمات کلیدی :
پارچه آرامید پارچه نسوز آرامید فروش نوار آرامید فروش نوار کولار فروش نوار نسوز آرامید فروش نوار نسوز کولار قیمت نوار آرامید قیمت نوار کولار قیمت نوار نسوز آرامید قیمت نوار نسوز کولار نخ آرامید نخ نسوز آرامید نوار آرامید نوار کولار نوار نسوز نوار نسوز آرامید نوار نسوز کولار

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید