مشخصات آگهی دهنده

دستگاه لیزر غیر فلزات - نوین تاک لیزر
02149063
توافقی
1400-05-10
1400-06-09
71 بار
11354138
تهران، بزرگراه جلال آل احمد، بین یادگار امام و شیخ فضل ا...، چهارراه آریافر، پلاک 315

دستگاه لیزر غیر فلزات - نوین تاک لیزر
صنعت ماشين آلات

دستگاه لیزر غیر فلزات - نوین تاک لیزر

دستگاه لیزر غیر فلزات همان طور که از نامش پیداست به دستگاه هایی گفته می شود که قابلیت برش و حکاکی بر روی متریال غیر فلزی که جنس آن ها از فلز نیست را دارند. متریال های مورد استفاده در دستگاه های برش غیر فلزات عبارتند از پارچه، چوب، مقوا، چرم، کاغذ، نمد، پلکسی، سنگ و بسیاری از متریال دیگر. تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها تکنولوژی لیزر CO2 است که از به روزترین و قدرتمندترین فناوری های روز در صنعت لیزر به شمار می رود.

انواع دستگاه لیزر غیر فلزات
به طور کلی میتوان گفت دستگاه های لیزر غیر فلزات جهت برش و حکاکی متریال غیر فلز دارای عملکردی یکسان و مشابه هستند. بسته به نیاز شما، صنعتی که در آن شاغل هستید، میزان سرمایه ای که در نظر دارید، ابعاد و اندازه کارگاه و بسیاری موارد دیگر انتخاب دستگاه لیزر غیر فلز برای شما متفاوت خواهد بود. در انتخاب بهترین دستگاه لیزر غیر فلز مناسب شما کارشناسان نوین تاک لیزر از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد و آماده ارائه مشاوره رایگان در تمامی مراحل خرید به شما عزایزن هستند.

در شرکت نوین تاک لیزر برترین دستگاه های لیزر غیر فلزات روز دنیا با اخرین تکنولوژی لیزر CO2 گردهم آمده و آماده ارائه به شما عزیزان است. از جمله این دستگاه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1410
دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1325
دستگاه لیزر غیر فلزات مدل پایونیر 1318
دستگاه لیزرغیر فلزات مدل لایت 1410
دستگاه لیزرغیر فلزات مدل لایت 1610

کلمات کلیدی :
دستگاه لیزر غیر فلزات دستگاه برش غیر فلزات دستگاه برش لیزر غیر فلزات دستگاه لیزر co2

گزارش تخلف

نظرات

    هنوز برای این آگهی نظری ثبت نشده است

ثبت نظر جدید