مشخصات آگهی دهنده

دستگاه بسته بندی آبسلانگ
03135723006-7
توافقی
1403-02-23
1403-03-11
251 بار
11352452
اصفهان – شهرک صنعتی جی – خیابان سوم – فرعی اول سمت راست – پلاک25

دستگاه بسته بندی آبسلانگ
صنعت ماشين آلات

دستگاه بسته بندی آبسلانگ

آبسلانگ (absolang) وسیله ای است تا از بالا آمدن زبان حین معاینه جلوگیری کند. علاوه بر این برای مالیدن پماد ، مخلوط کردن دارو و… نیز مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع چوبی ،پلی استایرن یکبار مصرف و… تولید می گردد و باید به گونه ای باشد که در هنگام استفاده از آن، مانع ورود هر نوع میکروب و آلودگی به داخل بدن بیمار جلوگیری شد.ماشین سازی مسائلی دستگاه بسته بندی آبسلانگ را به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید نموده است پس باید به صورت کاملا بهداشتی استفاد شود لذا باید در شرایط کاملا استریل شده آن را تولید و بسته بندی نمود. سرعت بسته بندی این دستگاه 20 الی 120 بسته در دقیقه می باشد. علاوه بر این کار با این دستگاه بسیار ساده و راحت می باشد.
ماشین سازی مسائلی با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل و ماشین آلات cnc توانسته به یکی از بزرگترین سازندگان ساخت دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، لوازم طبی، تجهیزات پزشکی، و ...تبدیل شود. علاوه بر این دستگاه های ساخته شده در این شرکت، در ایران و بیش از 20 کشور دنیا در حال کار می باشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.
شماره تماس: 03135723006
صفحه اینستاگرام: masaelimachine
کانال تلگرام: @masaelifactory
لینک سایت: http://masaelipack.com/

کلمات کلیدی :
دستگاه بسته بندی آبسلانگ دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی فروش دستگاه بسته بندی آبسلانگ قیمت دستگاه بسته بندی آبسلانگ انواع دستگاه بسته بندی آبسلانگ دستگاه بسته بندی لوازم طبی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید