مشخصات آگهی دهنده

فروش سرند 09127684935
09127684935
توافقی
1398-05-03
1398-06-02
534 بار
11342644

فروش سرند 09127684935
صنعت معدن و موادمعدني

فروش سرند 09127684935

دستگاه سرند جهت جداسازی و دانه بندی انواع کانیهای معدنی مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه در اغلب کارخانجات و معادن کاربرد فراوانی دارد وبرای دانه بندی مواد معدنی تا ابعاد 1mm مورد استفاده قرار می گیرد.

سرندهای ساخت شرکت ممتاز سنگ شکن بصورت کوپله مستقیم بوسیله گاردان ساخته می شوند که این امر باعث افزایش راندمان تولید و عمر دستگاه می شود .

سرند یکی از تجهیزات اصلی بسیاری از معادن می باشد که جهت طبقه بندی کردن و تفکیک نمودن مواد معدنی در سایز های مختلف ( 350 میکرون تا 350 میلی متر)ساخته می شود که با توجه به نیاز درخواست کننده در یک یا چندین طبقه مورد استفاده واقع شود. از سرند ها در بخش های مختلف فرآوری جهت طبقه بندی و دانه بندی نمودن مواد خروجی و ورودی استفاده می شود که به طور معمول جهت مواد درشت دانه از سرندها و برای طبقه بندی مواد ریز کمتر از 500 میکرون از هیدروسیلکون ها می توان بهره برد.

از انواع سرندهای موجود در بازار مصرف می توان به انواع سرند لرزشی، سرند گریزلی و سرند دورانی نام برد. سرندها به طور وسیع جهت دسته بندی و غربال نمودن مواد در بخش های مختلف صنایع شیمیایی، مواد معدنی، سنگ معدن، خطوط تولید سیمان، نگهداری از آب، ذوب فلزات و... مورد استفاده است. سرندها جز ابزار موثر جهت دسته بندی نمودن مواد توده ای مانند زغال سنگ، مواد معدنی، ذغال کک و امثال این ها است.

سرند ها در حدود 40 نوع مختلف ساخته می شود که با مکانیزم یک محور خارج از مرکز دورانی و ایجاد حرکت ویبره و لرزشی منظم در تمام شبکه عمل دانه بندی را صورت می دهد که در میان آن ها انواع مخصوص کار سنگین جهت دسته بندی نمودن مواد معدنی در سایز بزرگ به کار گرفته می شود و انواع سایز کوچک و متوسط آن جهت دسته بندی کار سبک مواد معدنی ساخته می شود.

کاربرد سرند ها در کارخانه های فرآوری، کانه آرایی و صنایع معدنی در بخش های مختلف جهت جلوگیری از ورود قطعات کوچک تر از گلوگاه سنگ شکن به منظور جلوگیری کردن از اتلاف انرژی و بالا بردن بازدهی و مقدار ظرفیت سنگ شکن استفاده می شود. از دیگر کاربردهای سرند جهت جلوگیری از ورود بخش های دانه درشت مواد معدنی از یک مرحله خردایش به مرحله دیگر، تهیه نمودن محصول نهایی با دانه بندی معین می توان نام برد.

سرند
سرند از پرکاربرد ترین تجهیزات در جداسازی ناخالصی ها می باشد. سرند برای جداسازی تمامی مواد زائد و ناخالصی ها استفاده میشود. سرند در لغت نام نوعی غربال سیمی است که برای بیختن خاک و شن ویا غربالگری بکار می رود و درواقع به عنوان نوعی الک کردن هم می باشد. این دستگاه برای جداسازی سایز های مختلف مواد استفاده می­شود. این دستگاه در ابعاد و انواع و حجم های مختلف با تناژ های خروجی متفاوت تولید می شود. چنانکه مصالح طبیعی استخراج شده از معادن، پس از خردایش اولیه دارای دانه بندی متفاوتی هستند، برای تفکیک این دانه بندی به اندازه های مختلف over size، on size، و under size از سرند با انواع مختلف استفاده می شود. بر اساس ظرفیت تن بر ساعت خط تولید، طول و عرض سرند، نوع توری مناسب برای دانه بندی موردنظر، و دو یا سه طبقه بودن سرند انتخاب و نصب می گردد.
سیستم ارتعاشی
سیستم ارتعاشی این دستگاه از یک محور و لنگرهای قابل تنظیم نصب شده بر روی بلبرینگ های بسیار قوی و عایق در برابر رطوبت و گرد و غبار ساخته شده است که ارتعاشات دایره ای شکل بدنه را به فنرهای مارپیچی مخصوص منتقل می نماید .
این سرندها بطریقی ساخته شده که حرکت ارتعاشی منظمی فقط در تمامی سطوح توریها ایجاد مینماید و این ارتعاش به شاسی و پایه منتقل نمیگردد.
بدنه اصلی
بدنه اصلی این دستگاه مجموعه ای از ورقهای بدون درز جوش است و طبقات با پیچ و مهره روی بدنه نصب می­گردد. از مزایای سرندهای تولیدی این مجموعه تنظیم دامنه ارتعاش و طبقهای ساخته شده از لوله مانیسمان برای کاهش اصطکاک و جلوگیری از شکست طبقها می باشد. جهت افزایش درصد تفکیک در دانه بندی مصالح، سرندها با شیب مناسب ساخته می شوند. نیروی محرکه سرندها الکتروموتور بوده که توسط گاردان به محور سرند متصل است. و این دستگاه در ابعاد بطول ۵ و۶ در عرض ۱/۵ و ۲ متر بصورت ۲ طبقه و ۳ طبقه با توجه به سفارش مشتری ساخته میشود.
مشخصات عمومی

ورق بدنه ۱۰ میل طبقات پیچ و مهره ای از نبشی ۱۰ و ۶ شاسی سرند از ناودانی ۱۴ پایه سرند از تیرآهن ۲۴ شفت سرند ۱۴۵ و ۱۲ عدد فنر قطاری بلبرینگ ۲۲۳۲۶ اصل روسی و الکتروموتور ۱۵ کیلووات ۹۷۰ دور جهت سرند ۲ طبقه و ۱۸/۵ کیلو وات ۹۷۰ دور جهت سرند ۳ طبقه

http://sangshekankavir.com/

کلمات کلیدی :
هیدروکن کوبیت قطعات سرند ماسه شور فیدر نوارنقاله خشک کن hydrocone

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید