مشخصات آگهی دهنده

تولید انواع کارتن های بسته بندی
02634760476
توافقی
1398-07-22
1398-08-22
506 بار
11341199
اتوبان کرج - قزوین، شهرک صنعتی بهارستان، گلستان ششم غربی، پلاک 127

تولید انواع کارتن های بسته بندی
صنعت بسته بندي

تولید انواع کارتن های بسته بندی

شرکت مهندسین خبره میهن یکی از بزرگترین و با سابقه ترین های فعال در حوزه تولید انواع جعبه های کارتنی سه ، پنج و هفت لایه در فلوت های E,B,C با چاپ 4رنگ می باشد.

برای انتخاب نوع و کیفیت چاپ ، جدیدترین ماشین های چاپ و برترین مهندسین طراحی محصول در تلاش هستند تا بتوانیم کارتن های با چاپ های متنوع افست (لمینیت) و فلکسو را به بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

آزمایشگاه شرکت مهندسین خبره میهن با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های آزمایش کاغذ و ورق و انجام تست های متعدد کنترل کیفی ورق و کارتن،همواره سعی در کنترل و بهبود کیفیت مواد اولیه، فرآیندهای تولید و محصولات نهایی می نمایند.
تجربه ی 20 ساله در تولید و تامین مواد اولیه صنعت کارتن سازی(ورق و کارتن) ، ظرفیت تولید 3000 تن در ماه، استفاده از ناوگان حمل و نقل گسترده موجب برآورده شدن نیاز مخاطبین شرکت به شکلی که شایسته اعتماد مشتریان باشد، گردیده است.
در شرکت مهندسین خبره میهن همواره تلاش کرده ایم در کوتاه ترین زمان ممکن محصولی با کیفیت مناسب و با قیمت رقابتی در اختیار مشتریان قراردهیم تا بدین ترتیب نامی نیک از برند خبره میهن در ذهن مشتریان به یادگار بگذاریم.
خوشبختانه توانسته ایم رضایت بسیاری از صاحبان صنایع مختلف را در زمینه چاپ و تولید انواع کارتن ها از جمله کارتن های مواد غذایی ، کارتن لوازم خانگی ، کارتن حمل و نقل ، کارتن های صادراتی ، کارتن خرما و میوه جات ، سینی مواد غذایی ، صفحات جداکننده ، کارتن مواد آرایشی و شوینده جلب نماییم.
برندهای معتبری نظیر سام الکترونیک(سامسونگ) ، مادیران(ال جی)،جمانه ، کیمبال ، می ماس ، مارال چرم ، گلنان پوراتوس، پگاه ، ساران ، سهند رادیاتور و بسیاری دیگر... برای بسته بندی مناسب محصولاتشان کارتن های خبره میهن را برگزیده اند و مجموعه های کوچک و رو به توسعه نیز برای همراهی در مسیر توسعه شان (در زمینه تامین بسته بندی محصولاتشان) به ما اعتماد نموده اند.

کلمات کلیدی :
کارتن سازی ورق سازی جعبه های کارتنی چاپ فلکسو چاپ لمینت کارتن اسباب کشی خرید کارتن فروش کارتن خرید و فروش کارتن

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید