مشخصات آگهی دهنده

اتیدرونیک اسید HEDP
09124955332 - 05138640082
توافقی
1397-09-26
1397-10-26
925 بار
11339391
مشهد بلوار دانشجو پلاک 275

اتیدرونیک اسید HEDP
صنعت مواد شیمیایی

اتیدرونیک اسید HEDP

اتیدرونیک اسید
HEDP 60%
اکسین شیمی توس فروش اتیدرونیک اسید 60 درصد چینی موجود در انبار مشهد و تهران
واردات مستقیم و بدون واسطه
هیدروکسی اتیل دی فسفونیک اسید که درصنایع آرایشی بهداشتی، تصفیه آب و پاک کننده ها کاربرد دارد. اتدرونات نمک اسید اتیدرونیک است.
تولید
این ماده در اثر واکنش تری کلرید فسفر با اسید استیک یا در اثر واکنش مخلوط استیک اسید / استیک انیدرید با فسفریک اسید ایجاد می ­شود.
کاربرد
HEDP به عنوان یک مقیاس و هم چنین به عنوان مهارکننده خوردگی در سیستم های گردش آب سرد، میدان های نفتی و دیگهای بخار کم فشار در زمینه هایی مانند برق، صنایع شیمیایی، متالورژی، کود، و غیره مورد استفاده قرار می­گیرد. در صنعت نساجی به عنوان شوینده مواد فلزی و غیر فلزی کاربرد دارد و در صنعت رنگرزی به عنوان تثبیت کننده رنگ استفاده می­ شود.
اتیدرونیک اسید به عنوان یک عنصر فرمولاسیونهای آرایشی است که برای سرکوب تشکیل رادیکال های آزاد، تثبیت امولسیون و کنترل ویسکوزیته مورد استفاده ذکر شده است. این ترکیب در بین مواد شیمیایی موجود در استخرهای شنا گنجانده شده تا به عنوان مهار کننده لکه مانع از خروج یون های فلزی از محلول و از بین بردن رنک آمیزی اطراف استخر شوند.
این ترکیب عامل کیلیت ساز است و می­تواند با اضافه شده به باندها، تا حدی، با اثرات موادی مانند کلسیم، آهن یا فلزات دیگر، که ممکن است به عنوان جزئی از فاضلاب تخلیه شده باشند و امکان آلودگی آبهای زیرزمینی را داشته باشند، مقابله کند.
به عنوان یک فسفونات دارای خواص مهار خوردگی در فولاد است و اسید اکسیداسیون اسیدهای چرب را به تاخیر می اندازد.
اتیدرونیک اسید و نمکهای آن برای جلوگیری از اثرات آب سخت به مواد شوینده و سایر مواد شوینده اضافه می ­شوند.

کلمات کلیدی :
هیدروکسی پروپیل متیل سلولز فروش هیدروکسی پروپیل متیل سلولز مشهد وارد کننده هیدروکسی پروپیل متیل سلولز CELOCELL hpmc celocell نماینده celocell HPMC فروش غلظت دهنده انواع غلظت دهنده غلظت دهنده مایع ظرفشویی غلظت دهنده مایع دستشویی قیمت HPMC فروش HPMC وارد کننده hpmc مگاسل hpmc

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید