مشخصات آگهی دهنده

سازنده سپتیک تانک های پیش ساخته و مخازن ذخیره مواد شیمی
22320058 - 02126318332 - 22324511 - 09123355960
توافقی
1397-08-09
1397-09-09
306 بار
11337754
تهران - بزرگراه رسالت - پ 1107

سازنده سپتیک تانک های پیش ساخته و مخازن ذخیره مواد شیمیایی
صنعت آب و فاضلاب

سازنده سپتیک تانک های پیش ساخته و مخازن ذخیره مواد شیمیایی

تنها سازنده سپتیک تانک های پیش ساخته و مخازن ذخیره مواد شیمیایی و گازوئیل و نفت پلی اتیلن با قابلیت دفن در زمین و حمل ساده و وزن سبک و مقاوم در مقابل مواد شیمیایی و خورنده ( مناسب ساختمانها ، مجتمع های مسکونی ، بیمارستانها, هتلها, فاضلابها ی صنعتی با تحمل بار زیاد ) در کشور می باشد


چگونه می توانیم با استفاده از سپتیک تانک فرآب صنعت از آلودگی منابع آب های زیر زمینی و محیط زیست جلوگیری کنیم.

سپتیک تانک یا سپتیک فاضلاب ، از محصولات با کیفیت شرکت مهندسی فرآب صنعت می باشد که با قیمت مناسب جهت فروش به مشتریان گرامی در سراسر کشور ارائه می گردد .

سپتیک تانک پیش ساخته از ساده ترین و ارزان ترین نوع روش طبیعی تصفیه فاضلاب می باشد که بصورت همزمان 2 روش تصفیه مکانیکی ( ته نشینی فاضلاب سنگین ) و تصفیه زیستی ( تجزیه فاضلاب با استفاده از باکتری های بی هوازی ) را انجام می دهد .

شرکت فرآب صنعت به عنوان بزرگترین طراح ، سازنده و تولید کننده سپتیک تانک و چربی گیر در کشور می باشد که تامین کننده محصولات باکیفیت جهت سفارش سپتیک تانک تهران ، سپتیک تانک اصفهان، سپتیک تانک اهواز ، سپتیک تانک مشهد، سپتیک تانک تبریز و سراسر ایران می باشد .

انواع سپتیک تانک های تولیدی شرکت فرآب صنعت عبارتند از :

1- سپتیک تانک از جنس فایبرگلاس
2- سپتیک تانک از جنس پلی اتیلن دوجداره ( دفنی و غیر دفنی )
3- سپتیک تانک از جنس بتنی ( بتن مسلح )


همچنین این شرکت با توجه به تجربه های موفق تولید و اجرای سپتیک تانک در کشور های افغانستان، گرجستان و عراق قابلیت صادرات سپتیک های پیش ساخته با کیفیت را دارا می باشد .

جهت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت سپتیک تانک و یا خرید لطفا با شماره های اعلام شده تماس حاصل فرمایید .

کلمات کلیدی :
سپتیک تانک پیش ساخته سپتیک تانک بتنی سپتیک تانک فایبرگلاس سپتیک تانک پلی اتیلن قیمت سپتیک تانک سپتیک فاضلاب سپتیک تانک فاضلاب سپتیک تانک تهران سپتیک تانک اصفهان سپتیک تانک اهواز

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید