مشخصات آگهی دهنده

لوله داربست، قالب فلزی، جک سقفی، داربست چکشی
02166131827
توافقی
1397-01-30
1397-02-29
530 بار
11326268
تهران - بازار آهن- شاد آباد- بهاران 1

لوله داربست، قالب فلزی، جک سقفی، داربست چکشی
صنعت آهن آلات

لوله داربست، قالب فلزی، جک سقفی، داربست چکشی

توید اسکافلد ( scaffold )
تولید قالب فلزی بتن
تولید قالب های مدولار
تولید جک سقفی
تولید داربست مثلثی ( triangular scaffold )
تولید قالب فلزی بتن
تولید لوله داربست
تولید داربست چکشی
فروش واتر استاپ
تولید واتر استاپ

خرید اسکافلد ( scaffold )
خرید قالب فلزی بتن
خریدار جک سقفی
خریدار داربست مثلثی ( triangular scaffold )
خریدار قالب فلزی بتن
خریدار لوله داربست
داربست چکشی
فروش جک و قالب فلزی

خرید و فروش قالب فلزی بتن ، داربست مثلثی ، جک سقفی ، اسکافولد ، قالب فلزی دست دوم ، اسکافلد دست دوم، داربست فلزی دست دوم، لوله داربست ، جک صلیب دار دست دوم، واتراستاپ ، پیچ تنظیم ، بست داربست، بتن ییر، پلی وود ، میکرسیلیس، تخته سه لایی ، گیره قالب ، اسکلت فلزی و غیره در سراسر ایران و با بهترین قیمت توسط شرکت آرشین
بهترین خریدار نقدی قالب فلزی و اسکافلد با بالاترین قیمت در کشور

امکان ارسال به تمام نقاط کشور در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه باربری بصورت تضمین شده

• خریدار قالب فلزی بتن
• خریدار جک سقفی
• خریدار داربست مثلثی
• خریدار اسکافولد
• خرید خاموت زن دست دوم ( secondhand )
• خرید دستگاه خم و برش کارکرده

در بسیاری موارد مشاهده شده که خریداران اجناس نو ( اکثرا قالب بند ها و معماران ساختمانی ) پس از اتمام کار قالب بندی و سایر امور ، دیگر نیازی به ابزار و مصالح فوق ندارند به همین دلیل شرکت با در نظر گرفتن یک سیاست و راهکار مناسب اجناسی که بصورت نو بفروش رسانده را پس از اتمام پروژه ، تنها با کسر 10% از قیمت آن خریداری مینماید .
با این کار قالب بند و معمار دیگر نیازی به اجاره با قیمت های بالا و دادن چک و سفته یا خرید اجباری موارد فوق را ندارند و برای خریدارن بسیار مقرون به صرفه میباشد .

ضمن اینکه تمامی اجناس استفاده شده ( دست دوم ) پس از انجام مراحل تعمیر و بازسازی ( Repair ) از طریق نیروهای فنی و مراقبت ابزار شرکت و تایید مشتری ارسال می گردد .

دستگاه های خاموت زن و خم و برش نیز بصورت نو ( brand-new ) و دست دوم برای خریداران موجود میباشد که دارای بهترین استاندارد ها و سلامت کامل جهت استفاده میباشند .

آرشین تولید کننده انواع قالب فلزی بتن و جک سقفی (جک صلیب دار) آماده است تا سفارش خرید شما را با بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان تحویل دهد .

شما میتوانید از طریق مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت از خدمات و محصولات آن بازدید نمایید ، کارشناسان آرشین نیز آماده راهنمایی مشاوره و فروش محصولات از طریق تماس تلفنی میباشند .

کلمات کلیدی :
داربست مثلثی فروش داربست مثلثی قیمت داربست مثلثی داربست مثلثی دست دوم اسکافلد دست دوم خرید اسکافلد دست دوم فروش اسکافلد دست دوم قیمت اسکافلد دست دوم قیمت اسکافلد اسکافلد قیمت قالب فلزی قالب فلزی خرید قالب فلزی دست دوم لوله داربست فلزی دست دوم واتراستاپ

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید