مشخصات آگهی دهنده

لوله پلی اتیلن - اتصالات پلی اتیلن
09121249231
توافقی
1399-09-13
1399-10-13
3686 بار
11309752
کرج مهرویلا میدان مادر مجتمع مادر طبقه اول واحد یک

لوله پلی اتیلن - اتصالات پلی اتیلن
صنعت آب و فاضلاب

لوله پلی اتیلن - اتصالات پلی اتیلن

لوله و اتصالات پلی اتیلن تولیدی این شرکت با علامت استاندارد و رعایت کلیه استانداردهای لازمه تهیه وتولید می گردد
لوله های پلی اتیلن تک جداره این شرکت تا سایز 2000 میلیمتر ودر فشارهای 2-4-6-8-10-12-16-20-25-و32 اتمسفر تولید وعرضه می گردد.
پلی اتیلن PE100 جزء جدیدترین و برترین نوع مواد اولیه پلی اتیلن می باشد که از نظر مشخصات فیزیکی و عملکردی دارای ویژگیهای منحصر بفردی است که با دانسیته بیشتر و وزن و ضخامت کمتر می تواند فشار بیشتری را نیز تحمل نماید . پلی اتیلن PE100 با توجه به خاصیت ضد اشعه ماورآ بنفش عملا مشکل لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن را بر طرف نموده است.
پایین بودن وزن لوله پلی اتیلن امکان سهولت در بارگیری، حمل و جاگذاری لوله ها را فراهم می سازد. اتصالات این لوله ها به روش بات فیوژن و یا جوش لب به لب و یا از طریق اتصالات جوشی صورت می گیرد که یکی از مطمئن ترین روش اتصال در خطوط لوله میباشد.
مقاومت بالا پلی اتلین در برابر اسیدها و بازها :این لوله ها نسبت به لوله های آهنی و فلزی دارای مقاومت بالاتری بوده و در برابر یكسری از اسیدها و بازها از خود مقاومت نشان می دهند.
لوله های پلی اتیلن تک جداره با توجه به مزایای بسیار قابل توجه موجب شده است مدیران و مجریان پروژه های آبرسانی لوله های پلی اتیلن را به عنوان جایگزین لوله های فلزی و بتنی قرار دهند. این محصولات با اتصالات جوشی بهم وصل می‌شوند ، که یکی از مطمئن ترین روش‌های اتصال در خطوط لوله می‌باشد که در صورت جوشکاری صحیح نشتی نخواهد داشت . این محصول روتنگران پارسه با توجه به عدم خوردگی و عدم رسوب گذاری می‌تواند هزینه‌های اجرا و تعمیر و نگهداری تاسیسات شهری را بسیار کاهش دهد و از این نظر با توجه به طول عمر طولانی بیشتر از 50 سال مدیران اجرائی را برای استفاده از این جنس لوله‌ها ترغیب می‌نماید .
موارد کاربرد لوله پلی اتیلن:
شبكه های آبرسانی شهری و روستائی
شبكه های فاضلاب شهری و روستائی
شبكه های گاز رسانی
شبكه های زهكشی
سيستم های مايعات و فاضلاب صنعتی
شبكه هاي آبياري تحت فشار (قطره اي و باراني)
سيستم های آبياری متحرك
پوشش كابلهای مخابراتی و فيبر نوری
پوشش كابلهای برق
پوشش لوله های فلزی
بعنوان كانالهای تهويه
سیستم‌های لایروبی
لوله های پلی اتیلن در بسیاری از صنایع مانند سیستم های گرمایشی وسرمایشی،نصب و راه اندازی سیستم های محافظت در برابر اتش سوزی، توزیع گاز،توزیع اب و ابرسانی مورد استفاده قرار میگیرد.
کاربردهای اب اشامیدنی شامل سرویس های اب سرد از چاهها و یا لوله های اصلی اب برای توزیع اب گرم و سرد در داخل و یا خارج از ساختمان را شامل میشود.
ویژگی لوله پلی اتیلن
• وزن سبک
• انعطاف پذیری
• مقاومت شیمیایی
• استحکام بالا
• طول عمر بالا
جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت لوله و اتصالات پلی اتیلن این شرکت میتوانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:
09121249231

کلمات کلیدی :
قیمت لوله اتصالات پلی اتیلن لوله و اتصالات تولید کننده لوله پلی اتیلن فروش لوله لوله آبرسانی لوله گازرسانی لوله پلی اتیلن سایز 1000 فروش لوله و اتصالات لوله پلی اتیلن اتصالات پلی اتیلن looleh polietilen

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید