مشخصات آگهی دهنده

ساخت مدار چاپی رو فیبر یکرو به همراه سوراخ کاری
09198510360
110
1397-01-18
1397-02-17
2093 بار
11285698
قم

ساخت مدار چاپی رو فیبر یکرو به همراه سوراخ کاری
صنعت ساير خدمات صنعتی

ساخت مدار چاپی رو فیبر یکرو به همراه سوراخ کاری

توجه : در هنگام سفارش در قسمت تعداد کالا شما تعداد را بر حسب سانتی متر مربع وارد نمایید. مثلا : برای سفارش 40 سانتی متر مربع ساخت فیبر مدار چاپی در قسمت تعداد کالا عدد 40 را وارد کنید.
http://mobah.org/product.php?id_product=39

در این قسمت فیبر مدار چاپی همراه با سوراخ کاری سفارش داده می شود.
طراحی مدار چاپی(pcb) چیست ؟ طراحی مدار چاپی عموما با کامپیوتر صورت می گیرد و شامل خطوطی می باشد که این خطوط در آینده باید تبدیل به مس شود . مدار چاپی ها می توانند یک ، دو و یا چند لایه باشند ، که در حال حاضر در ایران تنها توانایی چاپ مدارات یک و دولایه (متالیزه) وجود دارد . برای طراحی مدار چاپی بهتر است از نرم افزارهای proteus بهره برد زیرا تمام شرکت ها و مغازه ها از این نرم افزار استفاده می کنند و به عنوان نرم افزار استاندارد شناخته شده است .
تمامی مدار هایی که شما در سیستم های خانگی ، صنعتی و ... می بینید از مدار چاپی (PCB) و قطعات الکترونیکی تشکیل شده اند . مدار چاپی به منظور سرعت در ساخت برد های الکترونیکی ساخته شده است . یک مدار چاپی تشکیل شده است از یک برد نارسانا که به وسیله سطحی از مس پوشانده شده که این مس ها همان سیم هایی ای است که قطعات الکترونیکی مدار را به همدیگر مرتبط می سازد .
چرا بهتر است از مدار چاپی استفاده کنیم ؟ مدار چاپی دارای مزایای زیر می باشد:
سرعت تولید بالا می رود.

احتمال خطای ساخت به حداقل می رسد.
مدار کم تر نویز می گیرد و درنتیجه بهتر عمل می کند.
حجم مدار کم می شود .
به زیبایی مدار کمک می کند.
سرعت تولید بالا می رود.
و ........

در صورتی که شما نمی توانید خودتان مدار چاپی طراحی کنید می توانید تنها با دادن شماتیک مدار هایتان به ما مدار آماده خود را تحویل بگیرید . و همچنین افرادی که می خواهند از بردی دیگر کپی برداری کنند و عین آن برد را داشته باشند نیز با دادن برد نمونه به گروه مباه دات ارگ در استان قم، مدار می توانند برد کامل خود را دریافت نمایند . عمل کپی کردن برد به صورتی انجام می شود که برد نهایی بدون هیچ تغییری نسبت به برد اصلی در اختیار شما قرار می گیرد.
مشاوره به صورت رایگان : آقای بهمنی 09198510360
طریقه سفارش :
توجه : در هنگام سفارش این خدمات در قسمت تعداد کالا شما تعداد را بر حسب سانتی متر مربع وارد نمایید. مثلا : برای سفارش 40 سانتی متر مربع ساخت فیبر مدار چاپی در قسمت تعداد کالا عدد 40 را وارد کنید.

روش اول : شما می توانید نقشه الکترونیکی PCB آماده با نرم افزار proteus یا PDF مدار خود را توسط ایمیل به mobah .org @ gmail . com ارسال نمایید و یا از در سایت آپلود کنید (اینجا کلیک کنید )و با یک تماس نسبت به قیمت کار مطلع شوید و در نهایت در صورت تمایل هزینه کار را به یکی از شماره حسابهای گروه واریز کرده و سپس مسئول گروه یا متصدی را از آن مطلع نمایید تا کار شما انجام شود . و در صورتی که مایل باشید کار را از طریق اداره پست جمهوری اسلامی ایران و برای ساکنین استان قم با پیک موتوری تحویل بگیرید.
روش دوم : در صورتی که مایل هستید می توانید با هماهنگی آقای بهمنی سفارشتان را پیگیری کنید.



http://mobah.org/product.php?id_product=39
مشاوره به صورت رایگان انجام می گیرد و شما می توانید به آقای بهمنی 09198510360 ویا ایمیل آدرس mobah .org @ gmail . com تماس حاصل فرمایید.

مشاوره به صورت رایگان انجام می گیرد و شما می توانید به آقای بهمنی 09198510360 ویا ایمیل آدرس mobah .org @ gmail . com تماس حاصل فرمایید.


کلمات کلیدی :
mobah الکترونیکی طراحی مدار پشت فیبر اسید کاری چاپ مدار مدار برقی الکترونیک مباه گروه مباه طراح sakht madar chapi fiber

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید