مشخصات آگهی دهنده

مد كامپوزيت جعبه پيك موتوري
09121073016
توافقی
1397-01-21
1397-02-20
1121 بار
11275451
تهران

مد كامپوزيت جعبه پيك موتوري
صنعت توليد مواد غذايي

مد كامپوزيت جعبه پيك موتوري



داراي گواهينامه ثبت اختراع از سازمان ثبت شركتها و مالكيتهاي صنعتي

• باكس حمل غذاي شركت mad composite از جنس فايبر گلاس خود رنگ بوده و در مقابل مواد شيميايي ، سايش و اشعه U V ( نور خورشيد ) مقاومت دارد .

• داراي تنوع رنگي متفاوت و وزن آن بسيار سبك است ، حدود 5 كيلوگرم ! كه اين مسئله آسايش موتور سوار را تأمين كرده و از مصرف بيش از حد سوخت جلوگيري مي كند .

• باكسهاي فايبر گلاس خود رنگ دارا ي عايق مخصوص مي باشد كه به طور معجزه آسايي مانع از ورود و خروج دما مي شود بنابراين هر آنچه كه درون آن قرار داده شود دماي آن حفظ خواهد شد .

• دو طبقه كاملا مجزا درون باكسها تعبيه شده است كه قابل جابجايي است و براي قرار دادن سالاد ، نوشابه و ... در نظر گرفته شده است تا دماي سرد نوشابه ، غذاي گرم را خنك نكند. البته با برداشتن اين طبقه ها فضاي داخلي باكس تا يك سوم افزايش پيدا خواهد كرد .

• باكس هاي مد كامپوزيت رساندن غذاي گرم ، و بهداشتي به دست مشتريان شما را به خوبي تضمين مي نمايد .

• قابل نصب بر روي انواع موتورسيكلتها براي ارسال ، پيتزا ،ساندويچ ، غذاهاي فست فود و رستورانها و.......

• ليست رستورانهايي و شركتهايي كه از باكسهاي توليد شده اين كمپاني استفاده كرده اند را حتماً از ما بخواهيد .

• روشها متريال ها و فرمولهاي ساخت باكسهاي اين كمپاني در اداره ثبت شركتها اختراعات و مالكيتهاي صنعتي ايران به ثبت رسيده است . مد كامپوزيت تنها توليد كننده انحصاري باكسهاي فايبر گلاس خود رنگ در ايران و خاورميانه مي باشد لطفاً در هنگام خريد به آرم شركت مد كامپوزيت بر روي محصولات توجه فرماييد . كليه محصولات مشابه به نام خود رنگ بدون علامت اين كمپاني داراي كيفيتي به مراتب پاين تر ، غير بهداشتي ، غير قانوني و فاقد 30 ماه گارانتي مي باشد .


MAD COMPOSITE باور دارد به اتكا به مشتري مداري و برآورده نمودن خواسته آنها تنها از طريق ارائه محصولات با كيفيت بالا و در زمانهاي مورد نظر توانسته است به عنوان يك تأمين كننده قوي و قابل اطمينان رضايت خاطر مشتريان ايراني و خارجي خود را به دست آورد .

جهت كسب اطلاعات بيشتر از وب سايت ما ديدن فرمايد .
www.madcomposite.com
+982176212544 تلفن و فكس كارخانه
+989121073016 مدير فني
+989391073016 مدير فروش و بازاريابي
[email protected] ايميل

کلمات کلیدی :
مد كامپوزيت جعبه پيك موتوري

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید