مشخصات آگهی دهنده

دستگاه هوا برش cnc/برش پلاسما
0311-3208031
توافقی
1397-01-15
1397-02-14
1516 بار
11261399
اصفهان ، خیابان امام خمینی ، ابتدای خیابان بابوکان

دستگاه هوا برش cnc/برش پلاسما
صنعت ماشين آلات

دستگاه هوا برش cnc/برش پلاسما

صنايع ماشين سازي رابين ( پرداز برش سپاهان ) با بهره گيري از تخصص و تجربه كارشناسان در زمينه ساخت دستگاههاي برش CNC ( هوا ، گاز ، پلاسما ) و با هدف توليد ماشين آلات برش با كيفيت بالا و مطابق با استانداردهاي بين المللي در سال 1379 شروع به فعاليت نمود و با توليد بيش از يكصد دستگاه برش CNC ( هوا، گاز و پلاسما ) و اتوماسيون صنعتي در سراسر ايران امروز به عنوان بزرگترين قطب توليد دستگاههاي برش CNC ( هوا ، گاز و پلاسما ) در مركز ايران به شمار مي آيد اين گروه در حال حاضر به عنوان يكي از توليد كنندگان موفق در ايران توانسته است نيازهاي مشتريان را در سطوح مختلف برآورده نمايد و جهت جلب رضايت مشتريان دستگاه برش CNC را در كيفيت بالا و نازلترين قيمت به بازار صنعت كشور عرضه كند.


برخي از ماشين آلات ساخت شركت ماشين سازي رابين (پردازش برش سپاهان) عبارتند از:
1) دستگاه هاي برش
- برش تك ريلي مدل RCO :
ساختار دستگاه فوق براي اولين بار در ايران به شكل يك طرف آزاد طراحي گرديد. با توجه به اينكه دستگاه مذكور به علت حساسيت بالايي كه بابت تعاد ل كالسكه اصلي دارد تمامي سطوح نشيمنگاههاي ريل، د نده شانه اي (رك)، غلطك ها و بلبرينگ ها روي پايه ي اصلي وهمچنين تمامي سطوح نشيمنگاههاي كالاسكه ها و لينير گايد بر روي كالسكه اصلي به طور همزمان فزر كاري دروازه اي شده اند . دستگاه فوق به علت آزاد بودن يك طرف آن علاوه بر بارگزاري توسط جرثقيل مي توان بوسيله ليفتراك هم عمليات جابجايي قطعات را انجام د اد .
يكي از مزيت هايي كه حائز اهميت مي باشد و اين دستگاه را نسبت به دستگاههاي دو ريلي متمايز مي سازد اين است كه در حركت طولي فقط از يك موتور با توان بالاتر استفاده شده است و نصب اين دستگاه فضاي كمي را به خود اختصاص مي دهد.
- برش دوريلي سه منظوره مدل (12030) RCPL :
ساختار دستگاه فوق جهت كارهاي سنگين طراحي شده كه از ريلهاي قطاري جهت حركت طولي استفاده گرديده كه مستقيما روي زمين وفنداسيون تعبيه شده نصب مي شود .لازم به ذكر است كه جهت همترازي و گونيا بودن كالسكه ي اصلي پس از مونتاژ و جوشكاري به همراه ريلهاي مذكور ،تمام سطوح مورد نياز كاملا فرزكاري دروازه اي شده تا از كيفيت حركتي خوبي برخوردار گردد . دستگاه فوق هيچگونه محدوديتي از لحاظ ابعاد ساخت نداشته لذا طبق درخواست طراحي مي گردد.
اين دستگاه دو طرفه و سه منظوره بوده كه يك طرف آن داراي هشت سر پيك برش هوا گاز جهت راسته بري و طرف ديگر آن داراي يك پيك برش هوا گاز CNC و يك تورچ پلاسماي CNC تعبيه گرديده است.
- دستگاه برش cnc مدل RC :
اين دستگاه فقط جهت برشكاري CNC طراحي گرديد كه قابليت هدايت چهار سر پيك برش CNC را دارد كه توسط سيستم محرك تسمه تايم مخصوص به طور هم زمان و جدا از هم حركت كرده و در برشكاري سري و انبوه قابل استفاده مي باشد . موتور مربوط به محور X مستقيما روي كالسكه عرضي به طور ثابت نصب گرديده تا از كيفيت حركتي خوبي برخوردار باشد .دستگاه فوق هيچگونه محدوديتي از لحاظ ابعاد ساخت نداشته لذا طبق درخواست طراحي مي گردد.
- دستگاه برش cnc مدلRCL :
ساختار دستگاه فوق جهت كارهاي نيمه سنگين طراحي گرديده كه از ريلهاي فابريك آسانسوري جهت حركت طولي استفاده شده است . اين دستگاه دو طرفه دو منظوره بوده كه يك طرف آن داراي دو سر پيك برش CNC و طرف ديگر آن داراي شش سر برش هوا گاز راسته بر مي باشد .دستگاه فوق هيچگونه محدوديتي از لحاظ ابعاد ساخت نداشته لذا طبق درخواست طراحي مي گردد.
2) دستگاه هاي پرس برك:
- پرس برك هيدروليكي RPBH برش پرس برك هيدروليك با علامت اختصاري RPBH(rabin peres brek hydrolic و 2.5 و 3 متري با توانايي حداكثر خم كاري تا ضخامت 8 ميليمتر
3) دستگاههاي گيوتين:
گيوتينهاي هيدروليك با علامت اختصاري ( Rabin Shear Hydrolic ) RSH 2 و 2.5 و 3 متري با توانايي برشهايي به ضخامت 12 ميليمتر
براي در يافت اطلاعات بيشتر در مورد شركت صنايع ماشين سازي رابين (پردازش برش سپاهان) و محصولات آن مي توانيد به سايت اينترنتي شركت به آدرس www.pbc-cnc.com مراجعه فرماييد.
شماره هاي تماس شركت پرداز برش سپاهان :
تلفن : 31 80 320 – 0311 تلفكس : 32 80 320 – 0311
همراه : 09131690500 ( مهندس مهدي عطايي )
آدرس : اصفهان ، خيابان امام خميني ، ابتداي خيابان بابوكان

کلمات کلیدی :
دستگاه هوا برش cnc برش پلاسما

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید