مشخصات آگهی دهنده

شركت مهندسي زلال آب شرق
05116040875
توافقی
1397-01-15
1397-02-14
720 بار
11259948
مشهد –بلوار امامت- امامت 50- نبش چهارراه اول –پلاک 54

شركت مهندسي زلال آب شرق
صنعت ماشين آلات

شركت مهندسي زلال آب شرق

شركت مهندسي زلال آب شرق
رفع قطعي مشكل شوري آب كشاورزي با آبياري مغناطيسي ( پكيج مغناطيسي )
سايت : zolalabeshargh.ir
شركت مهندسي زلال آب شرق نماينده انحصاري هيوميك پلاس در استان خراسان
كودهاي هيوميك اسيد
يكي از مشكلات رايج در كشاورزي حال حاضر كشورمان كمبود مواد آلي در داخل خاك و در نتيجه كاهش عملكرد محصولات كشاورزي به ميزان زياد نسبت به كشورهاي ديگر مي باشد . يكي از مزاياي كودهاي اسيد هيوميك بهبود ساختمان خاك و قدرت كلات نمودن بسياري ازعناصر در داخل خاك مي باشد . همچنين از ديگر مزاياي آن افزايش قابل توجه در عملكرد محصولات و كاهش بيماريها و اثرات مخرب شوري آب و خاك بر روي گياه مي باشد . شركت زلال آب شرق مفتخر است تا با ارائه بهترين نوع كودهاي از لحاظ كيفيت و قيمت با شما كشاورزان عزيز در زمينه رسيدن به حداكثر منفعت و نيل به كشاورزي پايدار همكاري نمايد . لازم به ذكر است كه كودهاي عالي معرفي شده توسط اين شركت داراي PH بين 4 تا 5 و غلظت 80٪ اسيد هيوميك و اسيد فوليك مي باشد كه براي شرايط آب و خاك قليايي اكثر مناطق كشورمان مفيد و موثر بوده و بجاي هزينه زياد براي كود دامي مي توان با يك سوم همان هزينه افزايش قابل توجهي در افزايش عملكرد و سود كشاورزان و نيز مقاومت گياهان و خاك نسبت به خشكسالي و كم آبي و كاهش ميزان علفهاي هرز و عوامل بيماريزاي خاك را انتظار داشت .
خواص هيو ميك اسيد
1. ساختار خاك را بهبود مي بخشد.
2. به ريشه زايي بهتر كمك مي كند.
3. باعث نگهداري بيشتر آب در خاك مي شود
4. به رشد سريع باكتري ها ي مفيد در خاك كمك مي كند
5. به انحلال و آزاد سازي عناصر ماكرو و ميكرو كمك كرده و در نتيجه نياز به كود شيميايي را به نحو محسوسي كاهش مي دهد.
6. مقاومت به شوري را افزايش مي دهد
7. مقاومت به كم آبي را افزايش مي دهد.
8. مقاومت به سرما را افزليش مي دهد
9. از سميت كود ها و عناصر اضافي موجود در خاك مي كاهد
10. دوام اثر آن زياد است و تا چند سال اثر آن در خاك باقي مي ماند
11. مقاومت گياه را در مقابل انواع بيماري ها افزايش داده و نياز به مصرف سموم را به نحو محسوسي كاهش مي دهد.
12. سرعت جوانه زني بذر را افزايش مي دهد.
13. PH اسيدي اين محصول به اصلاح خاكهاي قليايي كمك مي كند.
14. با طبيعت ساز گار است و خطري براي گياه و يا محيط زيست ندارد.
15. به حفظ توازن خاك كمك مي كند.
16. به بهبود كيفيت محصول كمك مي كند.
17. هيو ميك اسيد بهترين كلاتور طبيعي است.
رفع قطعي مشكل شوري آب و افزايش عملكرد محصول به وسيله آبياري مغناطيسي ( پكيج مغناطيسي ) .
شركت زلال آب شرق مجري طرح آبياري مغناطيسي زير نظر جهاد كشاورزي استان خراسان رضوي در قوچان ( كشت و صنعت سنجري ) با EC = 4500 كه نتيجه موفقيت آميز آن از شبكه يك سيما در مستقيم آبادي آقاي واحدي پخش شد . ساير نمونه¬هاي موفق اجرا شده بر روي محصولات متنوع از پسته ؛ گندم ؛ جو ؛ ذرت و ... با EC هاي بين 4500 تا 25000 مي¬باشد كه در ذيل روزمه مختصري از اجرا شده :
1- ¬ آقاي سنجري در قوچان با EC = 4500 بر روي گياه حساس به شوري سيب زميني ( رفع مشكل تجمع سفيدك و افزايش قابل توجه سيب زميني پس از نصب پكيج مذكور )
2- آقاي كياني 400 هكتار بر روي پسته با EC = 13000 ( رفع زردي برگ درختان و پوكي پسته¬ها )
3- آقاي صيادي در بشرويه با EC = 25000 بر روي پسته و جو در سطح 150 هكتار( كشت موفق جو و رشد قابل توجه پسته در آب مذكور )
4- آقاي قانعي در سرخس با EC = 9000 بر روي يونجه و جو در سطح 250 هكتار ( رفع مشكل بد سبزي و قابل توجه يونجه پس از نصب پكيج مغناطيسي )
5- آقاي صبوري در منطقه جنگل با EC = 10000 بر روي گندم و يونجه و جو در سطح 400 هكتار ( رفع مشكل سوختگي برگ يونجه ناشي از آبياري باراني )
لازم به ذكر است كه سيستم پكيج مغناطيسي شركت مهندسي زلال آب شرق بر اساس آزمايش آب هر چاه ساخته شده و موفقيت كامل اين سيستمها علاوه بر نصب پكيج مغناطيسي مستلزم همكاري تنگاتنگ كشاورز با متخصصين شركت ميباشد .

ازن
ازن آلوتروپ سه اتمي اكسيژن مي باشد كه داراي دو خاصيت بسيار مهم اكسيدكنندگي و ضد عفوني كنندگي با قدرت بسيار بالا مي باشد . از مزاياي استفاده از ازن بجاي ديگر اكسيد كننده ها و ضدعفوني كننده ها سرعت و قدرت بسيار بالاتردر از بين بردن تمامي ميكروارگانيسمها و موجودات بيماريزا و نيز عدم بر جاي گذاشتن باقيمانده مضر و سرطانزا همچون تري هالومتانها و ديگر مواد مشابه مي باشد .
¬ فروش دستگاههاي ژنراتورازن با ظرفيت توليد متنوع ( ازدوگرم بر ساعت تا چندين كيلوگرم بر ساعت بسته به نياز مصرف كننده )و با قيمت مناسب و يكسال گارانتي -¬ ازن در گلخانه- ازن در مرغداري-¬ ازن در پروش ماهي – ازن در استخرها شنا - ازن در انبارهاي نگهداري غلات - ازن در گاوداري – ازن در تصفيه فاضلاب – ازن در آب معدني –ورقهاي ژئوممبران آتارفيل اسپانيا جهت پوشش در استخرهاي ذخيره آب و پرورش ماهي- پوشش تونلها – لاگونهاي فاضلاب و .. لطفا براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت شركت زلال آب شرق ZOLALABESHARGH.IR مراجعه فرماييد.اين شركت داراي محصولات ديگري همچون دستگاه اكسيژن ساز جهت پرورش ماهي و گلخانه ها و مگنت خام و .......هم مي باشد .
تلفن :05116040875
موبايل : 09153121153 مهندس كريمي كارشناس ارشد آبياري
ايميل : [email protected]
سايت : zolalabeshargh.ir

کلمات کلیدی :
شركت مهندسي زلال آب شرق

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید