مشخصات آگهی دهنده

توليد كننده ميكسر هاي حمل بتن
3- 4465232-0229 فاکس : 4465281-0229 همرا
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
1052 بار
10115375
جاده ساوه ، سه راه آدران ، داخل قلعه میر ، بعد از مخابرات ، ایران میکسر ا

توليد كننده ميكسر هاي حمل بتن
صنعت كارخانه

توليد كننده ميكسر هاي حمل بتن

IRAN MIXER ASADI
توليد كننده انواع ميكسر هاي حمل بتون طرح رياش المان در سايز 6 الي 12 متري توزيع كننده موتور هاي دويس 4 سيلندر و 6 سيلندر الماني اكبنده گيربكس . هيدرو موتور و پمپ زاور دانفوس المان

بازده بالا . قابليت اطمينان و با صرفه بودن يك تراك ميكسر . براي توليد كنندگان بتون كمال اهميت را دارد كليه اين مزايا با استفاده از دانش فني و تجربيات متصصين ما در ايران ميكسر در اختيار شماست . اين تراك ميكسر در ظرفيت هاي 6 الي 12 متر مكعب توليد ميگردد و قابليت نصب روي كليه شاسي هاي چهار محور يا تريلي را دارد .





زمان كوتاه جهت تغذيه . مخلوط كننده ماثر و تخليه يا بسيار اهسته حتي با بار خشك بدون لرزش امكان پذير است كه همه از نتايج طراحي دقيق و ازمايشات متعدد روي ايران ميكسر مي باشد پايين بودن نقطه ثقل در ديگ ايرن ميكسر سبب افزايش تعادل كاميون بخصوص در پيچ هاي ميگردد.




كليه سطوحي كه با بتون در تماس هستند به نحوي طراحي شده اند كا داراي عكر مفيد بالايي باشند قيف هاي تغذيه و تخليه شوت ها به گونه اي ساخته شده اند كه بارگيري و تخليه در نقطه اي به راحتي انجام مي شود نردبان و سكوي ايران ميكسر امكان بازديد و كنترل و شستشوي دستگاه را با استفاده از شيلنگ و نازل مربوط به راحتي فراهم مي نمايد . شاسي ميكسر و نحوه نصب روي كاميونها به صورتي است كه انتقال نيرو به شاسي كاميون به درستي انجام مي شود . اين امر امكان ترك خوردن و شكستن شاسي را به حد اقل ميرساند . سيستم حركت هيدرو استاتيك شامل پمپ هيدروليك متعير و يك هيدرو پيستوني است كه يك گيربكس سياره اي متصل شده است فلانج خروجي گيربكس مسقيما به مركز ديگه بسته شده است .




بسته به نوع كاميون در خاست مشتري نيروي محركه ميكسر را از دو طريق مي توان تامين كرد . يكي توسط موتور ديزل اضافي اب خنك يا موتور ديزل ويتس 4 و 6 سيلندر هوا خنك و ديگري توسط موتور اصلي كاميون . تمام پارامترهاي فني و دقت هاي لازم در حين ساخت و نصب براي كارائي ميكسر به مدت طولاني رعايت شده است . با ضمانت به صورت يكسال و خدمات ژس از فروش شركت ايران ميكسر اسدي به صورت 15 سال مي باشد




کلمات کلیدی :
توليد كننده ميكسر هاي حمل بتن

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید