مشخصات آگهی دهنده

جاروهاي صنعتي و نيمه صنعتي جارو آب و خاك
02188917463
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
865 بار
10091503
بالاتر از میدان ولیعصر - کوی دانش کیان - پلاک 25 - طبقه اول

جاروهاي صنعتي و نيمه صنعتي جارو آب و خاك
صنعت ماشين آلات

جاروهاي صنعتي و نيمه صنعتي جارو آب و خاك

بسمه تعالي
شركت توسعه صنعتي ابراهيم ارائه دهنده دستگاه هاي نظافت صنعتي
شركت ابراهيم در سال 1372 با هدف پيشرفت و توسعه صنايع كشور و به جهت ارائه خدمات صنعتي و بازرگاني در زمينة تأمين و پشتيباني تجهيزات صنعتي مورد نياز كشور عزيزمان تأسيس گرديد.
با توجه به ارتباطات نزديك مديران و موسسين شركت با صنايع پيشرفته كشورهاي اروپايي و بخصوص صنايع كشور آلمان، بخش اعظم فعاليت ها و مبادلات شركت توسعه صنعتي-بازرگاني ابراهيم، بر روي اين كشورها متمركز گرديد. بدين ترتيب با آشنايي صنايع كشور با اين شركت و گستره فعاليت هاي آن، شركت ابراهيم توانست در مدت نسبتاً كوتاهي، با ارائه خدمات صادقانه خود در تأمين ماشين آلات و تجهيزات خاص، جايگاه ويژه اي در بخش صنعتي كشور بدست آورد.

جاروهاي صنعتي و نيمه صنعتي:
جاروهاي صنعتي شركت ابراهيم محصول كمپاني Delfin ايتاليا و Columbus آلمان مي باشد كه مدل هاي گوناگون جارو هاي صنعتي كاربرد هاي مختلفي براي مكش آب و خاك ، بنزين ، روغن و... دارند و قابليت فيلترينگ و تفكيك هر كدام از اين مايعات از جامدات را دارا مي باشد و همچنين جاروهاي heavy duty كه براي مكش اجسام بسيار سنگين طراحي شده است. وجاروهاي نيمه صنعتي كارخانهColumbus كم صدا ، پرتابل و سبك و در انواع مختلف از لحاظ تعداد موتور و نوع موتور مكنده ( آب ، خاك و يا هر دو ) مي باشد.

استاندارد بر روي جاروهاي Delfin :
1. نوع موتور: موتور تمام دستگاه‌هاي پيشنهادي از نوع Side channel blower يا همان توربيني مي باشد. اين نوع موتورها ساخت شركت Siemens Nash-Elmo آلمان هستند و جنس پروانه و بدنة آنها از آلومينيوم است. اين نوع موتورها براي كارهاي سنگين طراحي گرديده اند و قابليت آن را دارند كه 365 روز سال، روزي 24 ساعت را بدون حتي يك لحظه استراحت كار كنند. به علاوه با در نظر گرفتن قدرت بالاي اين نوع موتورها، صداي آنها به علت تكنولوژي بالاي ساخت، بسيار كم مي باشد.
2. نوع فيلتر: فيلتر استاندارد همگي دستگاه‌ها از جنس پوليستري است، اين نوع فيلترها كارايي بسيار بالايي دارند به اين معني كه مي توانند 99.98% از ذرات 3 ميكروني را فيلتر نمايند همچنين به راحتي اين نوع فيلترها قابل شستشو مي باشند و طول عمر بالايي نيز دارند.
3. تميز كردن فيلتر: بر روي تمام دستگاه‌هاي پيشنهادي يك دسته تعبيه شده است كه كاربر مي تواند با استفاده از آن به آساني فيلتر جارو را در حين كار با حركت‌هاي ارتعاشي تميز نمايد. بدون اينكه حتي احتياجي به خاموش كردن جارو باشد. اين سيستم باعث مي شود تا هيچگاه كاربر جهت نظافت فيلتر احتياجي به تماس با ذرات و آلودگي‌هاي جمع آوري شده را پيدا نكند. لذا اين امر، باعث حفظ سلامتي او مي گردد.
4. جنس بدنه و رنگ: از آنجاكه اين نوع دستگاه‌ها براي كارهاي سنگين طراحي گرديده اند، بدنة آهني مقاومي دارند همچنين رنگ بدنه نيز به حالت اپوكسي است تا در محيط‌هاي صنعتي از دوام و استحكام بالاتري برخوردار باشد.
5. نحوة تخليه زباله: بر روي اين نوع دستگاه‌ها يك اهرم وجود دارد كه كاربر مي تواند با پايين آوردن اين اهرم، مخزن دستگاه را از آن جدا نمايد بدون اينكه احتياجي به باز كردن فيلتر و يا موتور دستگاه باشد. به علاوه از آنجاكه در زير مخزن اين نوع جاروها 4 چرخ مستقل تعبيه شده است، كاربر مي تواند با استفاده از آنها به راحتي مخزن را كه حاوي حجم زيادي از پودر ذغال و براده آهن است به محل مورد نظر، جهت تخليه، انتقال دهد. لذا در اين سيستم احتياجي به بلند كردن مخزن كه مسلماً از وزن زيادي برخودرار خواهد بود، نيست.

محصولات ديگر شركت ابراهيم
1- دستگاه هاي واترجت (شستشوي فشار قوي آب)
2-دستگاه هاي كف شوي
3-دستگاه هاي سوييپر
4-جارو هاي صنعتي ونيمه صنعتي
5-دستگاه پله برقي شوي
6-دستگاه كف شوي كم صدا
7-دستگاه مبل شوي
8-دستگاه موكت شوي

مهدي يار قضايي :
02188917463 - 02188906648 - 02188904961
09123365745
www.ebrahimco.com

کلمات کلیدی :
جاروهاي صنعتي و نيمه صنعتي جارو آب و خاك

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید