مشخصات آگهی دهنده

كاهش مصرف بنزين تا %20
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
1741 بار
10084812
شرکت گسترش مواد مغناطیسی تابان (وابسته به سازمان صنایع و معادن)

كاهش مصرف بنزين تا %20
صنعت سایت

كاهش مصرف بنزين تا %20


براي ورود به سايت اين آگهي كليك كنيد كاهش حيرت آور مصرف سوخت همراه با افزايش راندمان اتومبيل و آرام سوزي موتور با افزايش عمر آن و ...

با نصب يكعدد كاهنده مغناطيسي سوخت بر روي اتومبيل خود 10 الي %20 مصرف بنزين را كمتركنيد و استهلاك موتور خودروي خود را كاهش دهيد.
تست شده در انواع خودروها: پژو 405،پژو 206،سمند،زانتيا،مزدا،پيكان ،پرايد،رنو،وانت،نيسان،
پرشيا،پژو پارس،دوو،ماتيز،پي كي،بيوك و ...

مزايا:

1.كاهش 10% تا 20% سوخت
2.افزايش بهره وري موتور
3.افزايش شتاب موتور
4.تسهيل در استارت زدن
5.آرام سوزي اتومبيل
6.افزايش عمر موتور
7.پاك كننده مسير سوخت و محفظه احتراق
8.تميز نمودن سر شمع ها
9.قابليت نصب آسان بر روي موتورهاي داراي سيستم كاربراتور و انژكتور

دستگاه كاملاٌ تست شده مي باشد و ما %100 از آن جواب گرفتيم. شما نيز اگر توصيه هاي داده شده در بخش زير را به دقت مطالعه و به آن عمل كنيد مطمئناٌ جواب ميگيريد و در صورت خريد و نارضايتي مطمئن باشيد مرجوعي پذيرفته مي شود.
همچنين علت قيمت پايين اين دستگاه نسبت به نمونه هاي خارجي توليد مغناطيس دائم آن در كارخانه مي باشد و هزينه واردات باعث افزايش قيمت آن نگرديده است.
براي افرادي كه مايلند از دستگاه فوق استفاده نمايند توصيه مي شود متن زير را به دقت مطالعه كنند تا بتوانند از دستگاه فوق به طرز صحيح بهره برداري كنند و معضلي برايشان ايجاد نگردد. (نكاتي كه اكثر استفاده كنندگان اين دستگاه از آن غافلند و در بهره برداري دچار معضل مي گردند كه خود باعث ديدگاه منفي مي گردد)
همچنين از وارد كنندگان اين دستگاه خواهشمنديم در صورت دستيابي به اين متن آن را در اختيار مشتريان خود قرار داده كه استفاده از اين دستگاه يك فرهنگ همگاني گردد (هر چند اين مهم وظيفه صنايع خودرو سازي و محيط زيست مي باشد كه متاسفانه از آن غافلند) و شاهد كاهش مصرف بنزين و مهمتر از همه كاهش آلودگي محيط زيست باشيم.
وقتي دستگاه مغناطيس كننده را بر روي خط سوخت خودرو نصب مي كنيم يك اثر فوري را پس از طي مسافت 8-6 كيلومترخواهيم ديد و آن عبارتست از افت در هيدروكربنهاي نسوخته و منواكسيدكربن.
اين اثر ناشي از شرايط مغناطيسي سوخت است كه واكنش پذيري آن را افزايش مي دهد.
پس از گذشت 5 الي 10 دقيقه موتور تحت شرايطي قرار مي گيرد كه Stabilization Period ناميده مي شود.
يعني زمان لازم براي آنكه رسوبات Carbon Varnish از بين رفته و اشباع مغناطيسي در همه بخش هاي فلزي فرومغناطيسي سيستم تغذيه ، بين محل نصب دستگاه و اتاقك احتراق به طور كامل انجام شود.
اشباع اوليه در حدود يك هفته انجام مي شود.البته زمان هاي كمتري نيز گزارش شده است. در حاليكه تميز شدن كامل موتور از كربن باقيمانده حدود 30 تا 70 روز به طول مي انجامد.
در خودروهاي سواري پس از 1600 الي 1800 كيلومتر رانندگي موتور كاملاٌ تميز مي شود. البته اين مطلب به كلاس موتور، سن موتور، تميزي درون موتور و عادات رانندگي بستگي دارد.در خودروهاي بزرگ پس از 2000 تا 3200 كيلومتر موتور كاملاٌ تميز مي گردد. اگر پس از يكماه در صورت نصب صحيح بهبود مشاهده نگرديد، دليل آن كاهش مقدار اكسيژن در مخلوط سوخت است. در اين صورت لازم است فيلتر هوا را تعويض نموده و كاربراتور را به منظور افزايش هوا در مخلوط تنظيم نماييم. عمليات تنظيم بايد بوسيله مركز مربوطه انجام شود. زيرا در چنين مراكزي بر اساس آناليز گازهاي خروجي اگزوز، موتور دز حالت بهينه تنظيم مي شود.
بدون انجام تنظيم ، دستگاه مغناطيس كننده شديداٌ باعث اثر معكوس مي گردد كه علت آن فقط نبودن اكسيژن كافي مي باشد. در زمان دوره پايداري يا Stabilization Period بهتر است همزمان با تنظيم خودرو تعويض روغن و فيلتر نيز صورت پذيرد و پس از دوره پايداري بهتر است روغن خودرو مجدداٌ تعويض گردد كه وارد مرحله Saving مي گردد و در اين زمان شاهد افزايش تدريجي راندمان موتور خواهيد بود تا در بالاترين سطح ممكن قرار گيرد.
(پس دقت كنيد زمانيكه مصرف افزايش يافت بايستي خوشحال باشيد چون دستگاه مغناطيس كننده بر روي خودروي شما جواب داده، موتور كاملاٌ تميز شده و دوره پايداري به اتمام رسيده كه در اين زمان سريعاٌ در محل هاي مجاز، تنظيم خودرو را طي 4-5 مرتبه و در فواصل زماني منظم حدوداٌ هر ۳ماه يكبار انجام دهيد تا به ماكزيمم كارايي برسيد.)
نمايندگي از تمامي استانهاي كشور پذيرفته مي شود.

شركت گسترش مواد مغناطيسي تابان تنها كارخانه توليد آهنربا در خاورميانه دارنده گواهينامه Iso Ts
جهت اطلاع از اخبارخبرگزاري ايسنا در زمان شروع تحقيقات به لينك معرفي شده در آگهي مراجعه و در قسمت كاهنده مغناطيسي لينك درج شده را باز كنيد.
نمايندگي از تمامي استانهاي كشور پذيرفته مي شود.

کلمات کلیدی :
كاهش مصرف بنزين تا 20

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید