مشخصات آگهی دهنده

کیلس استارت چانگان با خدمات پس از فروش
02166559440
توافقی
منقضی
1399-01-20
456 بار
11345857
تهران-صادقیه

کیلس استارت چانگان با خدمات پس از فروش
خودرو خدمات جانبی

کیلس استارت چانگان با خدمات پس از فروش

با نصب کیلس استارت چانگان دیگر نیازی به حمل سوئیچ خوردو تان نخواهید داشت و باز و بسته نمودن درب خودرو و همچنین استارت زدن خودرو را بدون سوئیچ و به راحتی می توانید انجام دهید.
سیستم کیلس استارت قبلا روی تمامی خودرو هایی مانند بنز نصب بوده ولی این روزها شما می توانید تنها با یک تماس با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن خرید کیلس استارت را برای خودرو های گوناگون انجام دهید و از این قابلیت استفاده نمایید.
کیلس استارت چانگان علاوه بر راحتی باز و بسته نمودن درب خودرو و راحتی استارت خودرو می تواند به امنیت خودرو شما نیز کمک شایانی نماید. اگر میخواهید خودرو خود را از دست سارقان در امان نگاه دارید پیشنهاد ما به شما نصب کیلس استارت چانگان روی خودروتان می باشد.
سیستم کیلس استارت چانگان سبب می شود تا هیچ کس نتواند درب خودرو را باز نماید و یا آن را استارت بزند در نتیجه خودرو را در امان نگاه خواهد داشت. نصب کیلس استارت چانگان الزاما باید توسط افراد متخصص و زبده انجام شود تا مشکلی در سیستم برق خودرو شما ایجاد نشود. ما این کار را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهیم داد تنها کافیست برای خرید کیلس استارت چانگان و دیگر آپشن های این خودرو با ما در تیونینگ خودرو پارس آپشن در ارتباط باشید.

کلمات کلیدی :
کیلس استارت چانگان با کیفیت عالی کیلس استارت چانگان با قیمت عالی کیلس استارت چانگان با گارانتی کیلس استارت چانگان در انواع برندها

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید