مشخصات آگهی دهنده

وبی‌مکس، دانلود ماکزیموم‌های وب!
09369460945
توافقی
1398-12-23
1399-01-24
945 بار
11345925

وبی‌مکس، دانلود ماکزیموم‌های وب!
سایت سايت هاي فارسي

وبی‌مکس، دانلود ماکزیموم‌های وب!

وبسایت وبی‌مکس باهدف ایجاد پایگاهی پویا جهت دانلود انواع فایل ها و اطلاعات طبقه بندی شده‌ی مفید و کاربردی، برای کاربران اینترنت به وجود آمده است.
با توجه به اینکه پراکندگی و عدم تجمیع انواع اطلاعات، همچنین دشواری های دسترسی به این اطلاعات در فضای اینترنت، همواره یکی از دغدغه های اساسی کاربران بوده و هست، بر آن شدیم تا با گردآوری، تدوین، بروزرسانی و ارائه انواع اطلاعات با کیفیت و طبقه بندی شده، گامی اثربخش در جهت تسهیل دسترسی به آنها را فراهم نماییم.
اطلاعات و فایل های موجود در وبی‌مکس، شامل دسته بندی های متنوعی از قبیل بانک های اطلاعات (بانک ایمیل، بانک شماره همراه، بانک لینک و بانک مشخصات)، فایل های آموزشی، مقاله و تحقیق، نرم افزارهای کاربردی و … می باشد که از منابع متنوع و موثق، برای این پایگاه گردآوری شده است.
وبسایت وبی مکس از منابع گوناگونی نظیر وبسایت های اینترنتی (به ویژه وبسایت‌های مرتبط با آگهی و نیازمندی، وبسایت های مرتبط با بانک های اطلاعات مشاغل و اصناف)، اطلاعات موجود در روزنامه های کثیرالانتشار و بانک های اطلاعات چاپ شده در سراسر کشور، موتورهای جستجو و … استفاده می نماید.
وبی‌مکس همچنین خدمات سفارش رپورتاژ آگهی و سفارش تبلیغات پیامکی را نیز از طریق وبسایت خود، فراهم آورده است.
لازم به ذکر است که وبسایت وبی‌مکس در راستای امر خطیر نیکوکاری و رسالت اجتماعی حمایت از فعالیت‌های خیرخواهانه، ۱۰% از درآمد خود را به مؤسسه خیریه و مردم نهاد صبح آفرینش اختصاص می‌دهد.

کلمات کلیدی :
وبی‌مکس وبی مکس دانلود بانک ایمیل دانلود بانک شماره موبایل دانلود بانک شماره همراه دانلود فایل دانلود بانک لینک دانلود بانک مشخصات

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید