مشخصات آگهی دهنده

نسوزآوران اترا
09122284210
توافقی
1401-12-08
1402-06-31
32 بار
11361851
تهران ، میدان امام خمینی ، خیابان امیر کبیر ، نبش سعدی جنوبی ، پلاک 561

پکینگ تفلون روغنی
صنعت ابزار و يراق

پکینگ تفلون روغنی

پکینگ تفلون روغنی

تحمل حرارتی تا دمای 260 درجه سانتی گراد
دارای مقاومت در برابر حرارت
دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا
دارای ضریب اصطکاک بسیار پایین

کاربردها

در مجموع محصول نسوز از نوع پکینگ تفلون روغنی الزامات لازمه را به جهت کاربرد در محیط­های بهداشتی داراست و در صنایع لاستیک­سازی، پلاستیک ­سازی، واکس، محلول­های ضد زنگ و روغن­کاری در تجهیزات پزشکی و نجاری دارای کاربردی وسیع است.

تفلون نام تجاری پلیمر مصنوعی پلی تترا فلوئورو اتیلن است که خواص دی­الکتریک پایینی دارد. کاربرد صنعتی تفلون به دلیل وجود ضریب اصطکاک کم این پلیمر در ابزارآلاتی که نیاز به لغزش با اصطکاک پایین دارند همانند آب­بند، واشر، درزبند (گسکت) و چرخ دنده­هاست. در پاره­ای از تحقیقات نوین، تأثیرات سوء این ترکیب بر سلامت انسان و محیط زیست بررسی شده است که سبب شده به دنبال جایگزینی مناسب در این صنعت باشند.

به منظور القاء ویژگی ارتجاعی و کشسانی به ساختارپکینگ نسوز تفلون روغنی از اورینگ (O-ring) سیلوکونی نسوز را به کار می­گیرند. اورینگ از واشرهای آب­بندی (درزبند یا گسکت) از نوع مکانیکی است که شکل هندسی چنبره مانند با سطح مقطعی گرد دارد و به دلایلی مثل ساخت آسان، قیمت مناسب و نصب ساده با ضریب اطمینان خوب از مرسوم­ترین شیوه­ های آب­بندی در طراحی ماشین­آلات محسوب می­شود. از جمله کاربردهای اورینگ می­توان آب­بندی شفت پمپ­ها و پیستون­ها در سیلندرهای هیدرولیکی را نام برد. از خصوصیات دیگر پکینگ نسوز تفلون روغنی توانایی تحمل فشار در برابر حرارت مناسبی است که دارد.

تفلون در صنایع بهداشتی و محیط­های آزمایشگاه و یا لابراتوآرها استفاده می­شود و قابلیت سازگاری در محیط­ هایی با وجود اغلب ترکیبات شیمیایی را دارند. درزگیر، آب­بند در پمپ­های پیستونی و انواع گوناگون موتورها، سانتریفیوژ، انواع کاسه­ های نمد با فشار کم، شفت موتور با سرعت پایین از استفاده ­های دیگر پکینگ نسوز تفلونی روغنی است. کاسه نمد از انواع درزگیر به منظور درزبندی میل ­دوار و پوسته­ای حاوی سیال است که از نشت سیال به بیرون پوسته ممانعت به عمل می­ آورد.


نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشترباشماره های زیر تماس حاصل کنید:
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران ،میدان امام خمینی ،خیابان امیرکبیر،نبش سعدی جنوبی،پلاک 561.َ
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir

کلمات کلیدی :
پکینگ آزبست تفلون روغنی پکینگ آزبست تفلون پکینگ آزبست روغنی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید