مشخصات آگهی دهنده

نسوزآوران اترا
09122284210
توافقی
1401-12-09
1402-06-31
56 بار
11361825
تهران ، میدان امام خمینی ، خیابان امیر کبیر ، نبش سعدی جنوبی ، پلاک 561

ورق میکا
صنعت ابزار و يراق

ورق میکا

ورق میکا

تحمل حرارتی تا دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد
کاهش حجم گازهای سمی و دودهای ناشی از حریق
ضد آب و مقاوم در برابر شوک و لرزش
غیر سمی و خنثی از مواد شیمیایی و هالوژن
مقاومت در شرایط اسیدی و قلیایی
مقاومت در برابر تابش

ساختار ورق میکا

ضخامت معمول در ورقه ­های میکای نرم در حدود ۰.۵-۰.۳ میلی­متر تخمین زده شده است. میکا ممکن است بر پایۀ انواعی از کانی­ها به مانند مسکویت و یا فلوگوپیت باشد که از رزین سیلیکون نیز در انواع نام برده بهره­گیری می­شود.

مسکویت که با نام­های میکای رایج، سریشم یا پتاس میکا نیز شناساست، در ترکیب شیمیایی پیچیده و در عین حال متغیر از مجموعۀ کانی­ها محسوب می­شود که به لحاظ ترکیب در اسیدها به صورت نامحلول است.

میکای رایج بدین سبب به مسکویت اطلاق می­شود که رایج­ترین میکایی است که در سنگ­های به عنوان نمونه گرانیت یا سنگ خارا یافت می­شود. مسکویت به لحاظ رخ از وضوح عالی برخوردار است و در حالت معمول نیز ویژگی کشسانی یا الاستیسیته را دارد. الاستیسیته یا کشسانی عبارت از خاصیت ارتجاعی و تغییر شکل­پذیری محیط و یا مواد است. از جمله کاربردهای مسکویت در صنایع الکترونیکی، عایق­بندی ( ایزولاسیون )، مواد ضد حریق و تا حدودی در روان کننده­هاست.

فلوگوبیت نیز عضو کمیابی از دسته ­بندی­های دیگر کانی­ها محسوب می­شود. قابلیت خمش الاستیکی از خصیصه­ های فلوگوبیت­هاست. برای فلوگوبیت نیز کاربردهای گسترده­ای ذکر شده است، مانند استفاده در تهیۀ اسباب مجهز به عایق­های الکتریکی مثل عایق بکار رفته در شمع هواپیما، کاغذ نسوز، سنگ­های نسوز، لاستیک­سازی و صنایع سرامیکی که از جملۀ این موارد است.

رزین سیلیکونی و یا به عبارت دیگر پلی­سیلوکسان از مواد مورد استفاده در صنعت نوین نسوز و همچنین حیطۀ پژوهشی و آزمایشگاه­هاست که به فرم مایعی با میزان مقاومت بالا در برابر حرارت و خوردگی است. مقاومت دمایی بالای رزین سیلیکونی موجب استعمال به عنوان پوشش در بخاری ( هیتر)، شومینه و آون است. کاربرد رزین سیلیکونی در صنایع الکتریکی و رنگ­های سیلیکونی است.

نسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع محصولات نسوز با کیفیت عالی وقیمت مناسب می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشترباشماره های زیر تماس حاصل کنید:
09122284210
02133113605
02133111933
آدرس فروشگاه:تهران ،میدان امام خمینی ،خیابان امیرکبیر،نبش سعدی جنوبی،پلاک 561.َ
جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir

کلمات کلیدی :
پارچه نسوز نخ نسوز نوار نسوز پکینگ نسوز سرامیک نسوز سیلیکون نسوز چسب نسوز ورق نسوز میکا نسوز فیبر نسوز ت فلون نسوز ورق لاستیکی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید