مشخصات آگهی دهنده

نسوزآوران اترا
09101184711
توافقی
1401-12-11
1402-05-12
41 بار
11361516
تهران ، میدان امام خمینی ، خیابان امیر کبیر ، نبش سعدی جنوبی ، پلاک 561

ورق سیلیکون نسوز
صنعت ابزار و يراق

ورق سیلیکون نسوز

ورق سیلیکون نسوز

تحمل حرارتی تا دمای ۲۸۰ درجه سانتی گراد
دارای مقاومت در برابر حرارت
دارای مقاومت کششی عالی
دارای انعطاف پذیری خوب
مناسب برای محیط های گرم و محیط های تماس با غذا یا دارو

کاربردها

ورق سیلیکون در برابر اسیدهای رقیق و مواد شیمیایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. همچنین این محصول سیلیکونی در برابر روغن ها، آب و هوا، ازن، نور خورشید و اکسیداسیون مقاوم می باشد. از ویژگی منحصر به فرد این ورق نسوز می توان به مقاومت کششی بسیار خوب اشاره کرد که می توان گفت تا ۳۰۰ درصد قابلیت کشسانی دارد.

انعطاف پذیری بالا، غیر سمی بودن و مقاومت در برابر حرارت از دیگر مزایای این محصول نسوز می باشد که در واقع تحمل حرارتی ورق نسوز سیلیکون را از دمای ۸۰- تا ۳۰۰+ درجه سانتی گراد می توان بیان کرد. مقاومت خوب در برابر پارگی، عمر زیاد، مقاومت بالا در برابر اشعه UV ، رطوبت و بخار و نظافت آسان از دیگر خصوصیات ورق نسوز سیلیکون به شمار می رود.

غلطك های ورق سیلیکون نسوز در صنایع و مسکن بسیار پر کاربرد می باشد. این ورق نسوز در تولید واشر برای محیط های شیمیایی و قلیایی، ساخت قالب و در مصارف پزشکی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. این ورق نسوز در سرامیک سازی، صنعت طلاکوبی و در نوار نقاله بهداشتی کاربرد فراوانی دارد. اگر به دنبال یک عایق الکتریکی و حرارتی بسیار عالی هستید می توانید از این محصول نسوز استفاده کنید.

فروشگاه آتانسوز ورق سیلیکون نسوز را بصورت رولی و در ضخامت های ۰٫۵ ، ۱ ، ۲ ، ۳ الی ۲۰ میلیمتر و در عرض های ۱۲۰ ،۱۳۰،…۱۶۰ سانتیمتر با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.



نسوزاوران اترا به عنوان یکی از معتبرترین عرضه کنندگان معرفی شده که تا به امروز با حذف تمامی واسطه‌ها این زمینه را برای تمامی افراد به ارمغان آورده است که با قیمتی عالی بتوانند انواع ورق‌های نسوز را برای خود خریداری کنند


َنسوزآوران آترا ارائه دهنده انواع پارچه نسوز و محصولات نسوز با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل نمایید
02133111933
02133113605
09122284210
آدرس فروشگاه: تهران، میدان امام خمینی، خیابان امیرکبیر، نبش سعدی جنوبی، پلاک 561

جهت ملاحظه تمامی ویژگی و مشخصات محصولات میتوانید به آدرس سایت های ذیل مراجعه فرمائید:
www.naatra.com - atanasooz.ir

کلمات کلیدی :
ورق سیلیکون ورق سیلیکون نسوز ورق نسوز ورق نسوز سیلیکون

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید