مشخصات آگهی دهنده

کارخانه ماموت پانل دلیجان تولید کننده انواع ساندویچ پا
08644433820_09186436863-09128663820
توافقی
1397-01-19
1397-02-18
701 بار
11291252
دلیجان شهرک صنعتی کیلومتر 5جاده اصفهان خیابان پردیسان شرکت ماموت پانل دلیجان

کارخانه ماموت پانل دلیجان تولید کننده انواع ساندویچ پانل دیواری وسقفی پلی یورتان ?
صنعت آهن آلات

کارخانه ماموت پانل دلیجان تولید کننده انواع ساندویچ پانل دیواری وسقفی پلی یورتان ?

ساندويچ پانل يا همان ساندويچ پنل که بعضا نيز به اين نام گفته مي شود!!! را مي توان اينگونه تعريف کرد که ساختاري سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لايه محدود شده است و در وسط آن يک لايه عايق قرار دارد (همانند يک ساندويچ خوردني که نان آن مواد غذايي را احاطه کرده است) اين ماده عايق مي بايست بسيار نرم و سبک و داراي خواص فيزيکي خاص باشد. ساندويچ پانل ها به دو گروه ديواري و سقفي تقسيم مي شوند. و از طرفي خود ساندويچ پانل هاي سقفي و ديواري از موادي مانند پلي يورتان (بعضا پلي اورتان نيز نوشته مي شود که اصطلاح علمي و صحيح آن همين ساندويچ پانل پلي اورتان است)، پلي استايرن، پشم سنگ و پشم شيشه توليد مي شوندو....


ساندويچ پانل يا همان ساندويچ پنل که بعضا نيز به اين نام گفته مي شود!!! را مي توان اينگونه تعريف کرد که ساختاري سبک و مرکب دارد که از دو طرف به دو لايه محدود شده است و در وسط آن يک لايه عايق قرار دارد (همانند يک ساندويچ خوردني که نان آن مواد غذايي را احاطه کرده است) اين ماده عايق مي بايست بسيار نرم و سبک و داراي خواص فيزيکي خاص باشد. ساندويچ پانل ها به دو گروه ديواري و سقفي تقسيم مي شوند. و از طرفي خود ساندويچ پانل هاي سقفي و ديواري از موادي مانند پلي يورتان (بعضا پلي اورتان نيز نوشته مي شود که اصطلاح علمي و صحيح آن همين ساندويچ پانل پلي اورتان است)، پلي استايرن، پشم سنگ و پشم شيشه توليد مي شوند و در پوشش انها از ورق آلومينيم ساده و طرح دار رنگي، ورق آلوزينک ساده و طرح دار رنگي، ورق هاي گالوانيزه رنگي و ... استفاده مي شود.

کاربردهاي ساندويچ پانل:

ساندويچ پانل ها کاربردهاي گوناگوني در صنايع مختلف دارد برخي از اين کاربردها عبارتند از: ساخت کانکس، کانتينر، کانکس هاي يخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پيش ساخته، کمپ ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزي، سازه فضايي، انبار و بار انداز، مجتمع هاي ورزشي، کارخانه صنعتي و توليدي، سردخانه هاي صنعتي و نيمه صنعتي،ساختمان هاي اداري و تجاري و کليه سازه ها و ساختمان ها با کاربردهاي گوناگون ميباشد.

از مزايا و ويژگي هاي استفاده از ساندويچ پانل مي توان به مواردي چون:

1- قابليت کاهش انتقال حرارت

2- قابليت کاهش انتقال صوت

3- قابليت کاهش انتقال رطوبت

4- قابليت اشتعال بسيار پايين

5- قابليت استفاده مجدد در پروژه هاي ديگر

و مزاياي بسيار ديگر ...

کلمات کلیدی :
ساندويچ پانل سردخانه فروش ساندويچ پانل کانکس پيش ساخته توليد کانکس sandw

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید