مشخصات آگهی دهنده

تحصیل پزشکی در کانادا
02188619377
توافقی
1399-10-18
1399-11-18
403 بار
11350565
یوسف آباد، نبش خیابان شصتم، ساختمان تابان

تحصیل پزشکی در کانادا
خدمات خدمات تحصیلی

تحصیل پزشکی در کانادا

مدت زمان دوره تحصیل پزشکی در کانادا بسته به نیازها و ضرورت‌های دانشگاه‌های مختلف بین 3 تا 5 سال طول می‌کشد. قبل از هر چیز، برای ثبت نام در رشته پزشکی، دانشجو لازم است که مدرک لیسانس در رشته زیست‌شناسی یا رشته‌های مرتبط دیگر داشته باشد.
بعد از این دانشجو باید یک دوره آمادگی یک ساله را بگذراند که به او امکان می‌دهد چارچوب علمی محکمی در زیست‌شناسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی به دست بیاورد.
سپس دوره آموزشی شروع می‌شود که اغلب دو سال طول می‌کشد و دانشجو در آن مهارت‌های پایه‌ای را آموخته و شروع به انجام عملی آنها می‌کند. در نهایت دوره دو ساله عملی شروع می‌شود که در آن دانشجو مشغول به تجربه شده و بیشتر به صورت انترنی در بیمارستان انجام می‌شود.
تحصیل در رشته پزشکی برای بسیاری یک رویا است. خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که این رویا به خاطر متقاضیان بسیار زیادی که دارد، در حد یک رویا باقی مانده و تبدیل به یک تجربه نمی‌شود. دلیل این موضوع شرایط سخت تحصیل در این رشته در بیشتر کشورها، از جمله ایران است. این در حالی است که در سال های اخیر کانادا به مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته های علوم پزشکی تبدیل شده ‌است.و گرفتن ویزای دانشجویی کانادا و اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی کانادا آرزوی بسیاری از دانشجویان است. هریک از استان‌های کانادا، دانشگاه ها و موسسات آن شرایط خاصی برای خود دارند و هزینه زندگی در کانادا نیز با توجه به استان اقامت دانشجو متفاوت است. به همین دلیل متقاضی باید در ابتدای مسیر خود به تمام اطلاعات مربوط به مسیر تحصیلی خود واقف باشد.
"رویای خود را محقق کنید"
برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تحصیل پزشکی در کانادا با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

کلمات کلیدی :
تحصیل پزشکی در کانادا مهاجرت تحصیلی تحصیل در کانادا ویزای دانشجویی کانادا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید