مشخصات آگهی دهنده

موسسه خدمات ترجمه همراد
031-33605336
توافقی
1397-01-21
1397-02-20
627 بار
11295414
دفتر موسسه: اصفهان، خمینی شهر، بلوار آزادگان، نرسیده به سازمان تامین اجتماعی

موسسه خدمات ترجمه همراد
خدمات ترجمه متون

موسسه خدمات ترجمه همراد

«موسسه خدمات ترجمه همراد»
ارائه کلیه خدمات ترجمه، ویراستاری متون، ترجمه حضوری، ترجمه متون تخصصی و عمومی، مقالات دانشجویی، ترجمه وبسایت های اینترنتی، تهیه و تدوین اسلایدهای پاورپوینت جهت ارائه در سمینار و جلسات دفاع پایان نامه و کنفرانس و سمینار ها، ترجمه و پیاده سازی محتوای فایل های چند رسانه ای فیلم و صوت. اجرای پروژه های تحقیقاتی و دانشجویی، ترجمه کتاب، انجام مکاتبات خارجی. تهیه و تدوین رزومه
**********
موسسه خدمات ترجمه همراد با بهره گيري از کادر گسترده مترجمان مجرب دانشگاهي متخصص در امر ترجمه متون و محتواي زبان هاي خارجي و با تجربه اي 3 ساله (در قالب مرکز خدمات ترجمه آنلاين چهارباغ اصفهان) آماده ارائه خدمات ترجمه، ويراستاري، اعزام مترجم، تهيه و تدوين مقالات علمي دانشگاهي به سراسر کشور مي باشد.

اين موسسه آماده ارائه خدمات ترجمه زبان انگليسي به فارسي و بالعکس بصورت تخصصي، فوري و با قيمت مناسب مي باشد. مجوز رسمي فعاليت، دفتر فيزيکي موسسه، پشتيباني 24 ساعته، ضمانت کيفي خدمات، کيفيت ارائه خدمات و همچنين ارائه خدمات مکتوب بصورت تايپ شده (تايپ رايگان) و بسياري مزاياي ديگر باعث تمايز و برتري خدمات اين موسسه از کليه سرويس هاي ارائه خدمات ترجمه که البته بدونه مجوز فعاليت مي کنند شده است. همچنين ارائه خدمات ترجمه به دو شيوه حضوري و سفارش آنلاين از ديگر مزاياي خدمات اين موسسه به حساب مي آيد.

ثبت سفارش آنلاين با مراجعه به وبسايت موسسه 1- مراجعه به بخش ثبت سفارش ترجمه در وبسايت موسسه به نشاني ebys.ir و ارسال سفارش از طريق فرم موجود.
2- کمتر از 2 ساعت بعد، سفارش شما بررسي و فاکتور آن جهت پرداخت به آدرس ايميل شما ارسال مي شود.
3- پس از دريافت فاکتور و مطالعه زمان، هزينه، و تخفيف هزينه سفارش خود، مبلغ پيش پرداخت ثبت شده در فاکتور را از طريق بخش پرداخت آنلاين وبسايت پرداخت نمائيد.
4- بلافاصله پس از پرداخت مبلغ پيش پرداخت که معادل 40 درصد از کل هزينه سفارش شماست، انجام سفارش در دستور کار قرار مي گيرد.
5- در تاريخ اعلام شده در فاکتور، سفارش شما آماده تحويل خواهد بود که از طريق پيام کوتاه به اطلاع شما خواهد رسيد، سپس لازم است ضمن مراجعه مجدد به بخش پرداخت آنلاين وبسايت موسسه، مبلغ 60 درصد مابقي سفارش خود را پرداخت نماييد و بلافاصله سفارش انجام شده خود را از طريق ايميل خود دريافت نمائيد.
www.ebys.ir

کلمات کلیدی :
ترجمه همراد ای بیز زبان انگلیسی ترجمه آنلاین

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید