مشخصات آگهی دهنده

فيلمبرداري و عکاسي از مجالس و عروسي ها
88085232-88085233-09121087611
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
1103 بار
11277951
تهران، شهرك قدس (شهرك غرب)، بلوار شهيد فرحزادي، مجتمع تجاري ميلادنور، طبقه پنجم، واحد يك

فيلمبرداري و عکاسي از مجالس و عروسي ها
خدمات خدمات مجالس

فيلمبرداري و عکاسي از مجالس و عروسي ها

با سلام
از اينكه شما را در جمع خود احساس مي كنيم بسيار خشنوديم. عكاسي نامبروان به مديريت داود توانايي از سال 1380 با مجوز از اتحاديه عكاسان و فيلمبرداران به شماره 2490 در مجتمع تجاري ميلاد نور شروع به فعاليت نموده و تا به امروز در زمينه هاي پرتره، مدل، كودك، تبليغاتي، صنعتي و همچنين عكاسي و فيلمبرداري از مجالس فعاليت داشته است.
فيلم و عکس مجالس
عكاسي نامبروان مفتخر است با جديدترين متدها و پيشرفته ترين تجهيزات، همواره كيفيتي كم نظير را در زمينه عكاسي و فيلمبرداري از مجالس به مشتريان عزيز ارائه دهد. لازم به ذكر است تمامي مراحل فيلم و عكس شما عزيزان از ابتدا تا مرحله نهايي در مجموعه نامبروان صورت مي گيرد.
آتليه عروس
عكاسي نامبروان مجهز به آتليه مخصوص عروس و داماد با تجهيزاتي كم نظير و منحصر به فرد مي باشد. استفاده از دكورهاي متنوع و امكانات خاص، ‌زيبايي محيط آتليه را دو چندان نموده است.
فضاي سبز
فضاي سبز اختصاصي و زيبا همراه با گياهان چهار فصل، استخر، آلاچيق و فضا سازي منحصر به فرد، ‌اين امكان را براي ما فراهم نموده تا بتوانيم در هر يك از فصول سال،‌ فيلم و عكس زيبا و با كيفيت بالا به شما عزيزان ارائه دهيم.
کارگاه صحافي ژورنال
لابراتوار نامبروان مجهز به كارگاه صحافي ژورنال هاي ايتاليايي بوده كه امكان ساخت ژورنال هاي با كيفيت بسيار بالا تا سايز 50*50 سانتيمتر را براي مشتريان فراهم نموده است.
طراحي
بخش طراحي و گرافيك عكاسي نامبروان با ارائه زيباترين طراحي ها،‌ همواره با كيفيت ترين كارها را به مشتريان خود ارائه ميدهد. لازم به ذكر است كه مشتريان گرامي ميتوانند قبل از آماده شدن عكس ها و پوستر هاي خود، طراحي كارها را چك نموده و در صورت نياز تغييرات مورد نظر خود را بر روي كارها اعمال نمايند.
خدمات مجالس
كيترينگ كاملا تخصصي و مجهز به طبخ هر نوع غذاي ايراني و فرنگي، انواع ظروف درجه يك، ميهمانداران دوره ديده،‌ تشريفات عالي از قبيل نورپردازي و آتش بازي، ويلاي بسيار زيبا و ده دها امكان ديگر در خدمت شما مشتريان گرامي جهت انجام مجالس و مراسم گوناگون مي باشد
صنعتي و تبليغاتي
عكسبرداري و فيلمبرداري صنعتي و تبليغاتي از كليه محصولات شما، ساخت تيزرهاي تبليغاتي و فيلم هاي خط توليد كارخانه ها در عكاسي نامبروان توسط كارگردانان سينما و تلوزيون صورت مي گيرد.
.
درباره ما
عكاسي نامبروان به مديريت داود توانايي در سال 1380 با اتكا به تجربه 10 ساله در زمينه عكاسي و فيلمبرداري در مجتمع تجاري ميلاد نور افتتاح شد و از آن زمان تا به امروز به لطف خدا و پيگيري هاي مكرر و استفاده از مسافرتهاي نمايشگاهي توانسته ايم زيباترين و با كيفيت ترين كارها را به شما عزيزان ارائه نماييم. اميدواريم با كمك خداوند متعال بتوانيم پيشرفت خود را روز افزون نموده تا همواره بهترين خدمات را به مشتريان خود ارائه كنيم.
تماس با ما
آدرس: تهران، شهرك قدس (شهرك غرب)، بلوار شهيد فرحزادي، مجتمع تجاري ميلادنور، طبقه پنجم، واحد يك
تلفن: 88085232 و 88085233
پست الکترونيک: [email protected]

کلمات کلیدی :
فیلمبردار فیلمبرداری عکس عکاسی عروس عروسی داماد دامادی مجالس عروسی آلبوم دیجیتال البوم دوربین دوربین عکاسی فتو نامبر باغ ویلا

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید