مشخصات آگهی دهنده

سامانه هوشمند ارسال ودريافت اس ام اس‎ -
09126304107
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
716 بار
11274554

سامانه هوشمند ارسال ودريافت اس ام اس‎ -
خدمات چاپ و تبليغات

سامانه هوشمند ارسال ودريافت اس ام اس‎ -

مشتريان شما را در عرض 24 ساعت چند برابر ميكنيم !!!

"اس ام اس مارت " اولين سامانه تخصصي ارسال پيامك در ايران


بر اساس قانون پارتو 20% مشتريان 80% سود شما را تامين ميكنند
چه كساني جزء 20% مشتريان برتر شما هستند ؟!!!


دليل اصلي خريد نكردن مشتريان بالقوه شما چيست؟ چند درصد افرادي كه به شما مراجعه ميكنند از شما خريد مي كنند؟ چه كساني در ماه قبل به شما مراجعه كرده ولي هنوز خريدي انجام نداده اند؟ پيش بيني مي كنيد كه در ماه آينده به چه ميزان درآمد داشته باشيد؟ اگر محصول يا خدمات جديدي به بخش تجاري شما اضافه شود چطور به مشتريان قبلي خود اطلاع ميدهيد ؟ چنانچه پاسخ سوالات فوق را نمي دانيد و يا بدست آوردن جواب يك سوال مستلزم آن است كه وقت زيادي صرف كنيد، بطور قطع شما براي مديريت بخش فروش و يا مديريت روابط خود با مشتريان از ابزار مناسب استفاده نمي كنيد. همانگونه كه مي دانيد درآمد يك مجموعه تجاري از دو طريق حاصل مي شود . يا از فروش به مشتريان جديد و يا فروش مجدد به مشتريان قبلي . اس ام اس مارت ابزارهايي را در اختيار شما قرار مي دهد كه مي توانيد با تحليل و آناليز رفتار مشتريان و مديريت ارتباطات با آنها هم به مشتريان جديد دست يابيد و هم فروش مجدد مشتريان فعلي خود را افزايش دهيد

مجري ارسال اس ام اس تبليغاتي به صورت انحصاري توسط اپراتور همراه اول و ايرانسل
واگذاري سامانه به اشخاص حقيقي و حقوقي با امكانات كامل
استفاده آسان بدون داشتن هيچگونه دانش و تخصص قبلي
بانك جامع كليه شماره موبايل هاي تهران و سراسر كشور
با تفكيك جنسيتي – منطقه اي – محله اي – شغلي و صنفي

حداقل قيمت و حداكثر بازدهي , با امكانات فوق العاده
اس ام اس مارت در خدمت بازرگاني نوين



بانك عظيم شماره موبايل هاي تهران و سراسر كشور با تفكيك منطقه و جنسيت
مشاور تبليغاتي : مهندس حسيني
09123738148

براي اطلاعات بيشتر تماس گرفته يا به سايت مراجعه نماييد
www.smsmart.ir 77596860 77569436




مزاياي تبليغات از طريق SMS
• تبليغات مستقيم و بدون واسطه صورت مي گيرد.
• شما از اينكه تبليغات به طور حتم به دست مشتري مي رسد اطمينان خاطر داريد.
• به دليل كوتاه بودن پيام ها از خواندن تبليغ توسط ديگران اطمينان خواهيد داشت.
• تبليغات از اين طريق نياز به طراحي پيچيده ندارد.
• از اين طريق تبليغات را مي توان در آن واحد به افراد زيادي در فاصله زماني كوتاهي فرستاد.
• با استفاده از سيستم مديريتي كه در اختيارتان قرار مي گيرد، مي توانيد از آمار تبليغاتي منتشره بدقت مطلع گرديد.
• نسبت هزينه تبليغات را با توجه به اينكه واقعا تبليغ به دست چه افرادي رسيده است مي پردازيد.

شركت اس ام اس مارت با سابقه 7 ساله حضور در صنعت IT آمادگي خود را براي ارسال sms هاي تبليغاتي در منطقه مورد نظرتان براساس كدپستي ، جنسيت , محله , منطقه و ... براي فروش محصولات و خدمات ؛ ياد آوري مناسبتها ، پيامهاي تبريك و ... را در سطح انبوه اعلام مي نمايد.




برخي موارد كاربردي استفاده از پنل هاي اس ام اس تبليغاتي smsmart

فقط كافيست نام و نام خانوادگي و شماره موبايل مشتريان يا مراجعين روزانه خود را به صورت موقت يادداشت كرده و در پايان روز كاري يا هفته يا ماه آنها را وارد نرم افزار ( پنل اسم ام اس ) كنيد و از مزاياي زير بهره مند شويد.
"بانك كامل و جامع شماره موبايل هاي كل كشور به صورت طبقه بندي شده امكان ارسال يكجا يا منطقه اي و محله اي تهران و كل شهرستان ها را نيز به شما ميدهد "


1- هر گاه محصول و يا خدمات جديدي به مجموعه تجاري شما اضافه شد ميتوانيد با يك كليك به تمام مشتريان قبلي يا مراجعين روزانه خود اطلاع دهيد و شاهد رشد چشم گير فروش خود باشيد.

2- هرگاه قصد داريد محصول و يا خدمات خود را با تخفيف ويژه به مشتريان و مراجعين قبلي خود ارائه كنيد كافيست در عرض 1 دقيقه وبا چند كليك ساده تمام آنها را آگاه سازيد.

3- در ايام تعطيلات و اعياد ميتوانيد براي رقابت با رقباي خود محصولي را با سودي كمتر ولي فروش بيشتر به تمام مشتريان قبلي خود يا به امام اهالي شهر و حتي كشور ( با قابليت ارسال منطقه اي ) اطلاع رساني و ارائه كنيد.

4- اگر به صورت اعتباري ( اقساط ) محصولي را به مشتريان خود ارائه كرده ايد ميتوانيد به صورت اتوماتيك آنها را از نزديك شدن موعد سررسيد يا زمان تسويه مطلع سازيد.

5- ميتوانيد به راحتي براي محصولات يا خدمات خود اس ام اس نظر سنجي ساخته و به مشتريان خود ارسال كنيد . به عنوان مثال آيا خريد از فروشگاه ..... براي شما مورد رضايت بوده يا آيا به نسبت قيمت و كيفيت كالاي ما مورد رضايت شما يوده است ؟
پاسخ ها : ارسال عدد 1 = بله عدد 2 = خيلي زياد عدد 3 = كيفت خوب اما قيمت بالا بود. عدد 4 = خير. و به اين گونه ميتوانيد مديريت بهتري در قيمت گذاري يا نحوه انتخاب خدمات داشته باشيد. و هر نوع سوالي كه شما را در جهت رسيدن به اهداف مشتريان و در نهايت بالفعل شدن مشتريان بالقوه خود برساند طرح كنيد.

6- با قابيل ارسال منطقه اي ميتوانيد مشتريان جديد پيدا كنيد به اين صورت كه به عنوان مثال شما مغازه اي در منطقه 1 تهران داريد طبيعتا اگر قرار بر اين بود كه به كليه خطوط تهران اس ام اس تبليغاتي ارسال كنيد با اين كار هم هزينه زيادي در بر داشت و هم نتيجه مطلوبي نداشت. ولي با قابيلت ارسال اس ام اس منطقه اي كه در اين نرم افزر موجود است به كليه افراد و خطوط منطقه 1 استان تهران اس ام اس تبليغاتي ارسال ميكنيد و نتيجه آن را خيلي بهتر و مقرون به صرفه تر ميبينيد.

7- با بانك مشاغل و اصناف تهران و ايران ميتوانيد مخاطبان عمده و ...خود را به راحتي بيابيد.


8- امكان ارسال جنيستي : اين قابليت به شما امكان اين انتخاب را ميدهد كه اس ام اس خود را به افراد مونث يا مذكر ارسال كنيد.

9- براي جا انداختن نام يا برند و يا خدمات منحصر به فرد ميتوانيد از قابليت تبريك و مناسبت ها استفاده كنيد.


10- با منشي پيامك ميتوانيد با مشتريان خود دائما و به ورت شبانه روزي در ارتباط باشيد. به عنوان مثال : شلوار جين ترك با قيمت استثنايي به مناسبت عيد نوروز يا فروش ويژه مبلمان و تزئينات يا...
ارسال عدد 1 = آدرس مغازه / شركت /نمايشگاه جهت حضور


بانك عظيم شماره موبايل هاي تهران و سراسر كشور با تفكيك منطقه و جنسيت
مشاور تبليغاتي : مهندس حسيني
09123738148

براي اطلاعات بيشتر تماس گرفته يا به سايت مراجعه نماييد
www.smsmart.ir 77596860 77569436

کلمات کلیدی :
سامانه هوشمند ارسال ودريافت اس ام اس‎

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید