مشخصات آگهی دهنده

آگهي همزمان در50 سايت اينترنتي
22274227
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
791 بار
11265329
خیابان شریعتی ، خیابان وحید دستگردی ، پلاک 177 طبقه پنجم واحد 19

آگهي همزمان در50 سايت اينترنتي
خدمات چاپ و تبليغات

آگهي همزمان در50 سايت اينترنتي

سلام دوست من
بيا با هم مزاياي آگهي در اينترنت و تبليغات اينترنتي را بشماريم. براي ليست‌كردن مزاياي “تبليغات اينترنتي”، مي‌توانيم موارد زير را ببينيم:
امكان هدف‌گيري دقيق مخاطب: آگهي‌دهنده مي‌تواند مخاطب آگهي خود را با دقت بيشتري انتخاب كند؛ با مديريت و كنترل مشخصات بازديدكنندگان يك سايت، براساس اطلاعات بيننده، آگهي متناسب نشان داده شود.
امكانات اطلاع‌رساني بيشتر: برخلاف رسانه‌هاي سنتي، با استفاده از عناصر جذاب، جلوه‌هاي ويژه صوتي و تصويري و بهره‌گيري از خلاقيت هنري، پيام‌هاي موثرتري را مي‌توان توليد و منتشر نمود.
كيفيت مخاطبين: اينترنت رسانه‌اي جوان است و كاربران آن، اغلب از طبقه متوسط تحصيلكرده و مرفه جامعه هستند و اين كيفيت گروه مخاطبين، ارزش آگهي را بالا مي‌برد .
انعطاف در انجام پروژه‌ : اصلاح تبليغات اينترنتي، با تحليل بازخوردهاي آگهي در حين فرآيند تبليغات و در كوتاه‌ترين زمان، ممكن مي‌باشد.
افزايش نياز به اينترنت: به دليل ويژگي‌هايي كه اينترنت دارد ، استفاده از بستر اينترنت روز به‌ روز بيشتر شده و مراجعه به آن هر روز افزايش مي‌يابد. شايد فردا براي درج آگهي شما دير باشد!
هزينه مناسب: هزينه تبليغات اينترنتي در مقايسه با رسانه‌هاي سنتي ناچيز و گاها غيرقابل مقايسه است.
امكانات ويژه: ماهيت تعامل چند جانبه در شبكه اينترنت، امكان ارتباط متقابل مخاطبان را فراهم آورده است و آگهي دهنده مي‌تواند از نظرات و انتقادات مخاطبان خود با‌خبر گردد.
شما چه امتيازات ديگري ميتوانيد اضافه ‌كنيد؟
چه كمكي از دست ما بر مي آيد ؟
ما ميتوانيم با بهره گيري از تيم مجرب و متخصص تبليغات اينترنتي شما را همزمان در بيش از 50 سايت اينترنتي تبليغاتي معرفي كنيم ، آنچنانكه در پهنه سايتهاي ايراني و فارسي زبان در جستجو هاي گوگل ، ياهو و سايتهاي ديگر و بررسي ها نام شما به عنوان ارائه كننده خدمات و يا توليد كننده كالايي خاص به درستي و كاملا شناخته شود . فقط با هزينه ناچيز 80000 تومان در ماه .
همچنين شما ميتوانيد همزمان از ديگر سرويسهاي شركت همچون طراحي پورتال ، سايت و فروشگاه اينترنتي براي توسعه و افزايش بازار مصرفي فروش خود با تخفيفي ويژه برخوردار شويد .

گروه انفورماتيك مينا
تلفن : 22274227 پيامك : 30004802 آدرس : خيابان شريعتي ، خيابان وحيد دستگردي ، پلاك 177 طبقه پنجم واحد 19

کلمات کلیدی :
آگهي همزمان در50 سايت اينترنتي

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید