مشخصات آگهی دهنده

شركت حمل و نقل آزاده بندر
0761-5553744
توافقی
1397-01-20
1397-02-19
913 بار
11258734
بندرعباس - بالاترازمیدان یادبود- روبروی ساختمان دخانیات

شركت حمل و نقل آزاده بندر
خدمات حمل و نقل

شركت حمل و نقل آزاده بندر

شركت آزاده بندردرزمينه حمل و نقل وامورگمركي و تخليه و استريپ كالا و انبارداري با صاحبان كالا و نمايندگان آنها مشاوره نموده ودرتمام زمينه ها آماده ارائه خدمات به نامبردگان مي باشد.

داشتن كادري مجرب و باسابقه وفعال واز نيروهاي جوان بخش حمل و نقل ازديگرتوانايها وخدمات شركت ميباشد.

كليه محمولات تحويلي به شركت به ارزش واقعي آن بيمه ميباشند ودرصورت اتفاقي براي محمولات در كمترين زمان خسارت وارده به صاحبان كالا را جبران وپرداخت مينمايد.

سيستمهاي رايانه اين شركت به صورت شبكه وبه صورت آن لاين بوده و كليه اطلاعات در همه زمينه ها را دراسرع وقت به صاحبان كالا يا نمايندگان آنها ارائه مي نمايد.

دارا بودن كادري مجرب و باتجربه در بخش گمرك يكي ديگر از خدمات درخشان شركت آزاده بندر بوده كه در كمترين زمان راهنمايي لازم راجهت ترخيص و حمل كالا به مشتريان باكمترين هزينه هاي مي نماييد.

در زمينه حمل سنگين با كاميونهاي كمرشكن 5 الي 11 محور و طارق وبوژي نيزاين شركت تجربه فراواني داشته و با انجام پروژه هاي كه انجام داده عملأ اين موضوع را ثابت نموده است.

مشاوره اين شركت در جهت حمل محمولات با وسيله نقليه مناسب وارزان ترين رقم بصورت كاملا حرفه اي در جهت منافع صاحب كالا و در نهايت در زمينه كم كردن هزينه ها و نتيجتأ ارزانتر شدن قيمت كالاي تمام شده يكي ديگر از خدمات آزاده بندر مي باشد.

دارابودن چندين دستگاه كاميون كفي واطاقدار و خاور و ترانزيت ملكي شركت در مواقع ضروري و لازم سرعت عمل را در بارگيري و به مقصد رساندن محموله افزايش داده و نهايتا رضايت صاحبان كالا و نمايندگان محترم آنها را به همراه خواهد داشت .


کلمات کلیدی :
شركت حمل و نقل آزاده بندر

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید