مشخصات آگهی دهنده

از بين بردن چروك و افتادگي صورت با حداقل
09197205850
25000ریال
1397-01-28
1397-02-27
2439 بار
10122761

از بين بردن چروك و افتادگي صورت با حداقل
خدمات زیبایی و بهداشت

از بين بردن چروك و افتادگي صورت با حداقل

مهم نيست چند سال داريد،مرد هستيد يا زن . اگر دچار چين و چروك و افتادگي صورت هستيد ،حتما اين كتاب را مطالعه نماييد .اين روش طبيعي سالهاست كه در اروپا و امريكا مورد استفاده قرار گرفته است.
اين كتاب توسط خانم سنتا ماريا رونگ اولين بار در سال 1961چاپ گشته است , پس از ان 12 بار چاپ مجدد داشته است.او مبتكر ورزش صورت است.
او و كتابش در سرتاسر دنيا بعنوان يك مرجع براي تجديد جواني چهره با روش طبيعي و تمرينات منحصر بفردش شناخته شده است.
روش ومتد ابتكاري ايشان در امريكا در مجله VOGUE در 4 صفحه منتشر شد. مدت كوتاهي بعد از آن هر روز نيم ساعت برنامه تلويزيوني داشت. سپس سالن زيبايي او در هالي وود افتتاح گشت و با استقبال خوبي از طرف ستاره هاي سينمامواجه گشت .سنتا ماريا رونگ سالها تلاش و تحقيقات خود را در كتاب ورزش صورت با همگان سهيم گشته است.

من نيز (مترجم) پس از دريافت اين كتاب به علت علاقه شخصي به اين موضوع به جمع آوري اطلاعات و مقاله هاي مختلف اقدام كرده بودم ولي مطالب كتاب خانم رونگ علمي تر و كاربردي تر نوشته شده بود ،لذا تصميم گرفتم با ترجمه اين كتاب مطالب مفيد آنرا با هموطنان عزيز به اشتراگ بگذارم.
اين كتاب مرحله به مرحله و با زبان ساده همرا عكس هاي واضح نوشته شده است.و حق مطلب ادا گشته است و مطمئنا خوانندگان عزيز نتيجه خواهند گرفت.
كتاب هايي با اين موضوع سعي كرده اند روشهايي را براي ليفتينگ صورت مطرح كنند، اما خانم رونگ همچنان معتقد است تنها روش و متد ايشان راه طبيعي ليفتينگ و باز جواني صورت است زيرا بر پايه اصل كوتاه شدن ماهيچه استواراست.

لازم نيست جراحي زيبايي انجام دهيد يا كرم هاي گرانقيمت مارك هاي مختلف را روي صورت و پوست خود تست كنيد فقط كافي است روزانه وقتي را به خود اختصاص دهيد و حركات ورزشي كتاب را انجام دهيد.
چين و چروك ها و افتادگي هايي كه توسط اين روش بهبود و اصلاح مي گردد به شرح زير ميباشد:
چين و چروك اطراف چشم
افتادگي پلك و ابرو
افتادگي گونه
افتادگي گوشه لبها و نازك شدن آنها
خطو دور لب
افتادگي در ناحيه فك
افتادگي در ناحيه بلع
خطوط گردن و غبغب

کلمات کلیدی :
از بين بردن چروك و افتادگي صورت با حداقل

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید