مشخصات آگهی دهنده

پرشين كارگو
توافقی
1397-01-27
1397-02-26
718 بار
10117275

پرشين كارگو
خدمات حمل و نقل

پرشين كارگو

حمل و نقل در زنجيره اقتصاد امروز جهان زنجيره‌ايست كه فروشنده و خريدار را به هم متصل مي‌سازد. هر چه اين حلقه محكمتر باشد ارتباطي محكمتر و مطمئن‌تر را به دنبال خواهد داشت و طرفين را از نگراني‌هاي اجراي عمليات و يا انجام تعهدات فارغ خواهد نمود.
شما وقتي كالاي خود را به يك موسسه معتبر حمل و نقل در محدوده داخلي و يا در شبكه بين‌الملل مي‌سپاريد، مي‌بايست از حمل صحيح، سريع و بموقع كالاي خود مطمئن بوده و قادر باشيد تا اطلاعات مربوط به حمل و موقعيت كالاي خود رادر هر زمان از حمل‌كننده جويا شويد.
شركت حمل و نقل بين المللي پرشين كارگو در اين راستا بهترين پاسخ براي نيازهاي حمل و نقل شما خواهد بود. به ما اطمينان كنيد و كالاي خود را به ما بسپاريد، ما آنرا در اسرع وقت و از هر نقطه به مقصد مورد نظرتان حمل نموده و شما را در جريان روند حمل خواهيم گذاشت.
پرشين كارگو بعنوان تنها و اولين نماينده قانوني China Post Logistic (بزرگترين حمل و نقل دولتي چين) و با برخورداري از امكانات و نمايندگيهاي ديگر شركتهاي معتبر حمل و نقل (از جمله: China Container Line - Patent - Sharaf Cargo - D&T - Delmar - Seasky - Spedman) قابليت ارايه سرويسهاس متنوع حمل و نقل از اقصا نقاط دنيا (علي الخصوص چين – كره و ديگر مبادي خور دور و همچنين اروپاي شمالي و غربي) را بصورت زميني – هوايي و دريايي دارد.
پرشين كارگو با در اختيار داشتن امكانات وسيع در كليه گمركات و بنادر كشور آماده پاسخگويي به نيازهاي شما مشتري محترم در زمينه هاي ترانزيت – واردات – صادرات وهمچنين سرويسهاي ترخيص جهت محمولات DDP – DDU و بسته بندي و لوازم شخصي ميباشد.


جهت كسب اطلاعات بيشتر با واحد بازاريابي تماس حاصل فرماييد :

وحيد همتي

88523802 – 88523801

فكس : 88742141

همراه : 09193222359

آدرس : سيد خندان - ابتداي خيابان سهروردي شمالي - خيابان شهيد حاج حسني - پلاك 5 - طبقه 5 - واحد 19

کلمات کلیدی :
پرشين كارگو

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید