مشخصات آگهی دهنده

bakhshilab
02166023971
توافقی
1402-09-12
1403-01-27
54 بار
11364622
خیابان آزادی - تقاطع استاد معین - ساختمان 555 - پلاک 486 - طبقه دوم - واحد 6

دستگاه کجلدال اتوماتیک V40 بخشی
لوازم تجهیزات پزشکی

دستگاه کجلدال اتوماتیک V40 بخشی

دستگاه کجلدال اتوماتیک بخشی از جمله دستگاه‌های اتوماتیک تولیدی صنایع آزمایشگاهی بخشی است. از این سیستم آزمایشگاهی برای اندازه‌گیری دقیق میزان نیتروژن و پروتئین هم استفاده می‌شود. دستگاه تقطیر کجلدال به دلیل میزان دقت بالا، ایمنی دستگاه و زمان بسیار کوتاهی که صرف تقطیر و آزمایش می‌کند از جمله تجهیزات آزمایشگاهی است که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.
کاربرد کجلدال تمام اتوماتیک
استفاده از این دستگاه در صنایع مختلفی رواج دارد. از جمله این صنایع، صنایع کشاورزی است که در اندازه‌گیری میزان پروتئین و نیتروژن موجود در خاک، محصولات زراعی، صنایع غذایی و همچنین کودهای شیمایی استفاده می‌شود، چراکه میزان دقت و اندازه‌گیری این کجلدال بسیار بالا است. از جمله کاربرد‌های دیگری که این محصول دارد استفاده در صنعت پزشکی، تحقیقات علمی، آموزش، کنترل کیفیت، نظارت بر محیط زیست است که صورت هوشمند و خودکار میزان پروتیین و نیروژن را به درونی آن‌ها را اندازه گیری می‌کند، که کار را بسیار ساده و راحت تر برای کارکنان آزمایشگاه در تعیین سطح نیتروژن و موارد مشابه آن کرده است.
ویژگی دستگاه تقطیر کجلدال
بدنه دستگاه کجلدال تمام اتوماتیک بخشی از پلاستیک بسیار فشرده است که همین موضوع باعث افزایش مقاومت این محصول در برابر دمای بسیار و بالا و مقاومت عالی در برابر اسیدی بودن مواد داشته باشد. سیستم کجلدال به دلیل دارا بودن ویژگی‌های زیر مورد محبوبیت قرار گرفته است.
• دارای دوحالت تمام اتوماتیک و دستی
• قابلیت تنظیم زمان تقطیر بین یک الی بیست دقیقه
• قابلیت اتصال بالن محصول به جای لوله و کجلدال
• دارای پمپ‌های بادفت بالا و سیستم تیتراسیون
• دارای سیستم آلارم درصورت بروزنقص فنی در دستگاه
• دارای سیستم اتوماتیک شستشو و تخلیه پسماندها
• دارای سیستم سنسورهای پیشرفته جهت کنترل دما و فشار
• دارای قابلیت تغییر شدت بخار باتوجه به نمونه های مختلف
• قابلیت تنظیم میزان جوش و فشار بخار قبل و در حین واکنش
ویژگی‌هایی که در بالا نام برده شد تنها بخشی از عملکرد‌ها و مشخصات منحصر به فرد این محصول آزمایشگاهی است.
قیمت و خرید دستگاه کجلدال بخشی
با توجه به اوضاع امروزه بازار و بالا و پایین شدن قیمت‎‌ها نمی‌توان قیمت دقیق و مشخصی برای این دستگاه در نظر داشت. برای خرید این محصول با تمام ویژگی‌هایی که در بالاتر ذکر شد کافیست شما وارد سایت صنایع تولیدی تجهیزات آزمایشگاهی بخشی شوید تا این محصول را با گارانتی دوساله محصول و گارانتی ده ساله خدمات پس از فروش تهیه کنید.
شرکت تولید بخش کار طراحی و تولید انواع تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت از جمله طراحی و تولید دستگاه تقطیر کلدال را انجام می‌دهد. این برن موفق شده که با ارایه محصولات با بالاترین کیفیت موجود در بازار و استفاده از به روز ترین و جدیدترین فناوری روز دنیا و همچنین رعایت استاندارد‌های اروپا محصولات توانسته دستگاه کجلدالی با کیفیت در ایران تولید کند و این صنعت را به چالش بکشاند. برای خرید این محصول با کیفیت از تولیدی تجهیزات آزمایشگاهی بخشی از سه طریق زیر می‌توانید سفارش خودتان را ثبت و دریافت کنید.
1- برای خرید کافیست ابتدا وارد سایت بخشی شده و وارد قسمت تماس با ما موجود در نوار بالایی سایت شوید و با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا هم بتوانید مشاوره پیش از خرید داشته باشید و هم سفارش خودتان را به درستی و در کمترین زمان ممکن ثبت بفرمایید.
2- راه دوم برای خرید این محصول ابتدا وارد سایت بخشی می‌شوید و محصول مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و در قسمت ثبت سفارش موجود در سایت سفارش خودتان را ثبت می‌کنید.
3- راه سوم برای ثبت سفارشتان این است که پس از ورود به سایت محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و در همان صفحه تماس با شما را پر کنید تا همکاران فروش ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و سفارش شما را ثبت کنند.
راه‌های ارتباطی شما با ما:
آدرس وبسایت: https://bakhshilab.co/
شماره موبایل: 09123225608
شماره تماس: 66023971 | 66045010
آدرس دفتر مرکزی: خیابان آزادی - تقاطع استاد معین - ساختمان 555 - پلاک 486 - طبقه دوم – واحد6

کلمات کلیدی :
اسکروبر تجهیزات هضم فایبرتک نیمه اتوماتیک کجلدال اتوماتیک سوکسله اتوماتیک کجلدال کجلدال اتوماتیک کجلدال بخشی کجلدال نیمه اتوماتیک

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید