مشخصات آگهی دهنده

تخت تاشو دو طبقه کمجا چوبینکو
02166910491
توافقی
1397-06-07
1397-07-06
859 بار
11336498
خیابان ستارخان- خیابان باقرخان-پ 103 واحد7

تخت تاشو دو طبقه کمجا چوبینکو
لوازم لوازم اتاق خواب

تخت تاشو دو طبقه کمجا چوبینکو

کمجا چوبینکو تولید کننده تختخواب های تاشو دیواری ، تختخوابهای باکسی ، کاناپه های تختخوابشو ، تختخواب های تاشو پرتابل ، میزهای جلو مبلی چند حالته ، کابینت آشپزخانه و کلاف فلزی ، یراق آلات تخت خواب های تاشو، باکسی و استراکچر کاناپه های تختخوابشو و یراق و لولای میز های چند حالته
چوبینکو سلطان استفاده از محیط

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چقدر جالب می شه برای دو تا از بچه های نازنینتون در فضایی کمتر از دو متر مربع تختخواب داشته باشید ؟

این رویایی است که با یاری خدا چوبینکوآنرا محقق کرده شما با استفاده از تختخواب های تاشو ( کمجا ) دو طبقه چوبینکو می توانید در فضایی کمتر از دو متر مربع تختخواب تاشو نصب کنید.این موضوع باعث می شود که نه تنهای فضای اتاق شما بی مورد اشغال نشود بلکه از مزیت زیبایی ظاهری تختخواب های تاشو بهره می برید .

تختخواب های تاشو دو طبقه چوبینکو به شکلی طراحی شده که شما یک تختخواب محکم فلزی را در پوششی زیبا از ام دی اف خواهید داشت تا هم از مزیت استحکام فلز بهره ببرید و هم از مزیت زیبایی ام دی اف بنابرایناطمینانی دائمی از کیفیت را برای شما به ارمغان می آوریم.

ظاهر محصولات چوبینکو به نسبت سایر تولید کنندگان متفاوت بوده و از طرح های جذاب CNC و تاجهای تخت زیبا در آنها استفاده شده که این موضوع ابتکاری جدید در تولیدات تخت تاشو در ایران است .

این گروه صنعتی یک مجوعه بزرگ متشکل از شرکتهای چوبسان، HTM و چوبینکو می باشد که چوبسان یکی از بزرگترین مارکهای تجاری در زمینه ام دی اف است و اچ تی ام که جک ها و یراق آلات تختهای تاشو را می سازد و چوبینکو که ساخت کارهای آماده را برعهده دارد. بنابراین با توجه به اینکه ساخت محصول نهایی از صفر تا 100 توسط این مجموعه انجام می گیرد لذا بهای تمام شده پایین تر از سایر رقبا بوده و قیمت مصرف کننده هم طبعا پایین تر خواهد بود. این در صورتی است که بسیاری از سازندگان دیگر همچنان مشتری کلاف،جک،یراق آلات و ام دی اف های تولیدی این مجموعه هستند.همچنین میتوانید با شماره های 55289715-021 و 55289711-021 و 55289626-021 تماس حاصل فرمایید.

مشتریان چوبینکو این اختیار را دارند تا رنگ محصولات مورد علاقه خود را از میان 50 رنگ متنوع از بهترین و مرغوبترین MDF های موجود در بازار انتخاب کنند.

چوبینکو به منظور رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود مسئولیت حمل و نصب کالای مشتریان را خود بر عهده گرفته و حمل و نصب کلیه محصولات را بصورت رایگان برای مشتریان انجام می دهد.
آدرس کانال تلگرامی ما decozin@

کلمات کلیدی :
تخت کمجا تخت تاشو تخت تاشو دو طبقه کمجا تخت تاشو دو طبقه کمجا چوبینکو

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید