مشخصات آگهی دهنده

ماشین اصلاح پرومکس 1921AB
09104546080
توافقی
1397-08-15
1397-09-15
651 بار
11336227

ماشین اصلاح پرومکس 1921AB
لوازم بهداشتی و آرایشی

ماشین اصلاح پرومکس 1921AB

ماشین اصلاح پرومکس 1921AB

ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس promax مدل 1921AB دستگاهی حرفه ای برای اصلاح موهای سر و صورت می باشد که هم با برق مستقیم و هم با شارژ قابل استفاده می باشد. جنس تیغه ثابت و متحرک ماشین اصلاح فولادی می باشد و محور انتقال نیروی موتور به تیغه ها نیز فلزی است که عمر طولانی دستگاه را تضمین می کند. مشخصه این تیغه ها قابلیت خود تیز شوندگی آن ها در حین کار با دستگاه می باشد. ویژگی منحصر بفرد این ماشین اصلاح مجهز بودن به سیستم اکیو بلید می باشد که بر اساس محاسبه دقیق زاویه ها و فاصله های دندانه های تیغه، موجب کارائی بسیار بالای تیغه ها در برش می گردد. تیغه متحرک دستگاه قابل تنظیم در چهار حالت 0.5 میلی متری، 1.2 میلی متری، 1.9 میلی متری و 2.5 میلی متری می باشد. همچنین با استفاده از شانه های پلاستیکی همراه ماشین اصلاح می توانید موهایتان را به اندازه دلخواه و دقیق کوتاه کنید.
این اصلاح سر و صورت هم با برق شهری و هم با شارژ قابل استفاده می باشد. در صورتی که می خواهید فورأ از ماشین اصلاح استفاده کنید کافی است سیم آداپتور را به دستگاه و آداپتور را به برق وصل نمائید. چند دقیقه صبر کنید و سپس از ماشین اصلاح استفاده کنید. برای استفاده از دستگاه به صورت بی سیم دستگاه را ابتدا شارژ نمائید. شارژ اولیه ماشین اصلاح 6 ساعت می باشد. برای شارژهای بعدی 2 ساعت برای شارژ کامل کافی است. شارژ کامل و سپس تخلیه کامل باتری موجب افزایش عمر و افزایش کارایی باتری می شود. هر 5 ماه یکبار نیز 6 ساعت دستگاه را شارژ کنید. برای شارژ کردن سیم آداپتور را به پایه و آداپتور را به برق وصل کنید و دستگاه را روی پایه قرار دهید. در این حالت چراغ روی بدنه ماشین اصلاح روشن می شود که نشان دهنده اتصال دستگاه به برق و شارژ شدن آن می باشد. با شارژ کامل ماشین اصلاح می توانید 55 دقیقه از دستگاه استفاده نمائید.

تیغه فولادی دارای زاویه های خاص جهت برش بهتر,سریعتر و راحت تر- قابل استفاده با برق و شارژ- دارای باتری قدرتمند لیتیوم- دکمه تنظیم تیغه رو برای اصلاح- کوتاه در 4 سایز- 6 شاخه اصلاح پلاستیکی(قابلیت اصلاح در سایزهای مختلف)
فروش کلیه لوازم آرایشی و آرایشگاهی
جهت خرید عمده محصولات تماس بگیرید
دارای نمایندگی پخش در استان های گیلان و تهران
توجه داشته باشید در صورت خرید محصول و ارسال به شهرهای دارای نمایندگی شما محصول را در کمتر از 24 ساعت تحویل میگیرید
ارسال کالا در خرید های بیش از 150 هزار تومان بصورت رایگان میباشد
شما کالا ها را در بسته بندی های اصل ( اوریجینال ) محصول از کارخانه و کاملا پلمپ تحویل میگیرید.
کلیه کالا ها دارای گارانتی میباشند و در صورت وجود هر گونه مشکل مبلغ عودت داده میشود .
خرید محصولات آرایشی دارای آفر ویژه میباشند

------------------------------
آدرس صفحه خرید: http://ibnst.com
شماره همراه : 09104546080
شماره تماس: 02177948356

کلمات کلیدی :
ماشین اصلاح پرومکس 1921AB

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید