مشخصات آگهی دهنده

آینه و کنسول
09124713804
توافقی
1397-01-30
1397-02-29
1359 بار
11317789
تهران

آینه و کنسول
لوازم چوبی و فلزی

آینه و کنسول

گروه صنعتی دایا پرتو افتخار دارد خود را به عنوان یک مجموعه حرفه ای با بیش از 15 سال سابقه در زمینه تولید لوستر، آینه و کنسول ،آباژور،شمعدان، میز آباژور و میز تلفن، ساعت و بوفه (برنزی و چوبی( در ایران به شما معرفی نماید.
این مجموعه با تلاش بی وقفه سعی در ارتقاء کیفیت دارد و در حال حاضر مفتخر به نوآوری در این عرصه،محصولات خود را با رنگ جدید تامپو(مخمل) که برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار گرفته است عرضه می نماید.
تلفن تماس:09124713804
فکس:02136243260
ایمیل:[email protected]
آدرس سایت:www.parto-co.ir
آدرس کانال تلگرام: https://telegram.me/Partocompani
محصولات تولیدی ما در سایزها و طرح های متنوع جهت منازل ،هتل ها ، اماکن مذهبی ،سالن های اجتماعات و ... طراحی و ساخته شده اند.ما با تلاش مستمر و بی وقفه خود بهترین ها و زیبا ترین ها را برای شما خلق می نمائیم و در راستای آبادانی ایران زمین گام بر می داریم.

کلمات کلیدی :
آینه و کنسول آینه و کنسول و شمعدان آینه برنز آینه و کنسول تامپو آینه کنسول برنز شمعدان برنز آباژور میز آباژور آینه و کنسول پرتو شمعدان چوبی شمعدان کریستال شمعدان برنزی آباژور تامپو ساعت ایستاده ساعت دیواری برنزی آینه و کنسول دایا پرتو تهران محصولات دایا پرتو ست کامل آینه و کنسول میز آباژور شمعدان آباژور با طرح جدید تامپو آینه و کنسول زیبا شمعدان های شیک و مدرن آباژورهای شیک و لوکس میز آباژور طرح های جدید آینه کنسول صندوقچه ای آینه و کنسول یاس آینه و کنسول کلاسیک آینه کنسول سه کشو شمعدان برنز کنسول دلفینی کنسول قهوه ای لوستر 6 شاخه لوستر 8 شاخه لوستر 10شاخه لوستر برنزی لوستر برای هتل ها لوستر برای مساجد لوستر با تعداد شاخه های بالا آینه کنسول شیک و زیبا آینه کنسول پرتو آینه کنسول پر فروش لوسترهای برنزی 10سال ضمانت آینه کنسول 5 سال ضمانت شمعدان تامپو شمعدان و آینه و کنسول شمعدان بر

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید