مشخصات آگهی دهنده

نمایشگاه و همایش سراسری علوم جانوری و ملزومات دام کوچک
09126113687
توافقی
1397-01-23
1397-02-22
3170 بار
11308295
آجودانیه-باشگاه آجودانیه واقع در اقدسیه تقاطع خیابان موحد دانش و شهید سباری (باشگاه بانک ملی)

نمایشگاه و همایش سراسری علوم جانوری و ملزومات دام کوچک
لوازم حيوانات خانگي

نمایشگاه و همایش سراسری علوم جانوری و ملزومات دام کوچک

نمایشگاه و همایش سراسری علوم جانوری و ملزومات دام کوچک
زمان : 3 الی 6 آذر ماه ، تهران باشگاه آجودانیه

هدف نمایشگاه حیوانات خانگی:
هدف از برگزاری نمایشگاه ایجاد ارتباطی مستقیم میان پرورش دهندگان، واردکنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات و لوازم حیوانات خانگی با بازدیدکنندگان علاقمند به حیوانات و همچنین معرفی دامپزشکان ومراکز ارائه دهنده خدمات درمانی و بهداشتی می باشد.عزیزان بازدید کننده می توانند درغرفه دامپزشکی سوالات مربوط به بیماری ها و مسایل مختلف حیواناتشان را مطرح و از مشاوره پزشکان نمایشگاه بهره مند شوند.ضمنا بهترین فرصت برای کسانی است که فوبیا یا ترس از حیواناتی چون پرندگان، مارها و سایر حیوانات دارند چرا که در غرفه لمس حیوانات این ترس از بین می رود. در بخش هیجانی نمایشگاه ، بازدید کنندگان می توانند با حیوان مورد علاقه خود در آتلیه عکاسی عکس بگیرند.
کسانی که به دنبال بهترین برندهای غذا و دارو برای حیوانشان هسنتد می توانند از این نمایشگاه بازدید نمایند.

شرکت کنندگان نمایشگاه حیوانات خانگی:
وارد کننده گان غذا، دارو و مکمل های حیوانی چون اسب،سگ،جوندگان و گربه و پرنده و اگزوتیک و ماهی. پرورش دهندگان سگهای گارد و نگهبان وسایر حیوانات خانگی مجاز ،مربیان و مراکز آموزش و تربیت سگ، مجلات دامپزشکی، کلینیکها و بیمارستان های دامپزشکی، آتلیه عکاسی با حیوانات،حضور انواع مارهای سمی و غیر سمی .
از تمامی شما عزیزان دعوت می شود تا با حضور و حمایت خود شکوه و موفقیت این نمایشگاه را دو چندان نمایید.

کلمات کلیدی :
نمایشگاه نمایشگاه حیوانات حیوانات کنگره حیوانات گردهمایی حیوانات پت شاپ حیوانات خانگی حیوانات اگزوتیک داروخانه دامپزشکی بیمارستان دامپزشکی غذای سگ غذای گربه سگ گربه مار اسب ماهی اگزوتیک مار جشنواره حیوانات مسابقات سگ پرورش دهنده سگ فروشنده سگ عکاسی با حیوانات عکاسی با مار ژرمن شپرد دامپزشکی آجودانیه آکواریوم ماهی مار پیتون آناکوندا پیتون مسابقه سگ

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید