مشخصات آگهی دهنده

خانه آفتاب گردون
09122586414
توافقی
1397-01-20
1397-02-19
1118 بار
11282502
رسالت.بازار مبل دلاوران.بین تکاوران و سراج شماره64

خانه آفتاب گردون
لوازم چوبی و فلزی

خانه آفتاب گردون

صندلی یک از قدیمی ترین محصولاتی است که به دست بشر ساخته شده و از صدها سال پیش تا امروز به هزاران فرم مختلف درآمده و مورد استفاده انسان قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی تعدادی از معروف ترین و متفاوت ترین صندلی های مدرن می پردازیم که بسیاری از آنها را بدون آنکه بشناسیم، در خانه یا محل کار استفاده می کنیم. صندلی به دلیل کاربرد بسیار و انعطاف پذیری عجیبی که در تغییر فرم، شکل، رنگ و جنس دارد یکی از نخستین اشیایی است که یک طراح را برای طراحی جلب می کند. از این رو تنوع در آن از بسیاری محصولات دیگر بیشتر است. بررسی محصولی چون صندلی در طول چند دهه، جدا از ایده های فراوانی که می دهد، می تواند چیزهای زیادی در مورد ارزش ها و علایق مردمی که در گذشته می زیسته اند، درباره روش های استفاده آنها از تکنولوژی زمانه و درباره اولویت ها و مسوولیت های طراحی آن زمان به ما بگوید.
ساخت صندلی به روش تولید انبوه در اواخر قرن نوزدهم، یعنی موقعی که صندلی های دست ساز لویی شانزدهم فرانسه و صندلی های دوره ویکتورین انگلستان عمرشان به پایان رسیده بود، معمول شد.
اساسی ترین رکن سنجش مقبولیت یک صندلی میزان راحتی آن در حین نشستن خواهد بود. در حقیقت برای انتخاب هر صندلی تعادل و توازنی میان این دو ضرورت یعنی راحتی و زیبائی معیار تهیه خواهد بود كه همواره اين دو ضرورت سرلوحه فعاليت مجموعه خانه آفتاب گردون بوده است.
با كمي جستجو و اطلاع از افزایش آمار فروش محصولات فروشگاه خانه آفتاب گردون در انواع رستورانی، سالن، تالارها، آشپز خانه های منازل و ... در چندين سال اخیر مي توانيد در زمينه كيفيت مطلوب محصولات، ضريب اطمينان خاطر خود را افزايش دهيد.

کلمات کلیدی :
تختخواب تخت تختخواب بادي؛ مبل تخت خواب بادي تخت بادي دكوراسيون كابينت سرويس خواب كمد مبل بادي تشك بادي تخت خواب مبلمان مبل راحتي فروش تخت بادي رويه كوبي خريد تخت بادي تختخواب بادي اينتكس

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید