مشخصات آگهی دهنده

دوربين فيلم برداري کوچک ميني دي وي مدل MD 52 S
09198279087
توافقی
1397-01-17
1397-02-16
1200 بار
11278220
تهران- میدان ونک- خیابان ملاصدرا- ساختمان آبشار- طبقه دوم- پلاک ۱۰

دوربين فيلم برداري کوچک ميني دي وي مدل MD 52 S
لوازم صوتي تصويري

دوربين فيلم برداري کوچک ميني دي وي مدل MD 52 S

دوربین MD 52 S یکی از کامل ترین مدل های دوربین های کوچک مینی دی وی است. به طوری که قادر به فیلم برداری دستی و اتومات، عکس برداری و ضبط صدا (بدون فیلم برداری) می باشد. بعلاه به عنوان وب کم و فلش مموری نیز می توان از آن استفاده کرد. (MD 52 S تا 16 گیگ رم ساپورت می کند.)
دوربین MD 52 S مجهز به سنسور صدا بوده که با کمک آن می تواند با شنیدن کوچکترین صدا به طور اتومات از صحنه فیلم برداری کند. این ویژگی استثنایی سبب می شود که دوربین به ضبط بیهوده از صحنه نپردازد و تنها وقتی که صدایی در محیط ایجاد شد، فیلم برداری نماید. که با این کار هم در مصرف باتری و هم در مصرف رم تا حد بسیار زیادی صرفه جویی می شود. ویژگی بسیار مفید سنسوردار بودن فقط مختص دوربین های کوچک مینی دی وی بوده و حتی در دوربین های مداربسته چند میلیونی نیز به ندرت یافت می شود.
دیگر ویژگی خاص MD 52 S این است که مانند سایر دوربین های مینی دی وی سایز بسیار کوچکی دارد (حدود 5 سانت طول، 2 سانت عرض و 50 گرم وزن). این ویژگی سبب می شود که براحتی بتوان MD 52 S را در هر جایی (داخل دستمال کاغذی، لابه لای پرده، درون هر نوع لباس و ... ) با کمک لوازم جانبی متعدد و متنوعی که همراه دوربین است، جاسازی کرد.
ویژگی منحصر به فرد دیگر MD 52 S این است که باتری آن موبایلی است. (یعنی باتری آن مانند باطری موبایل در می آید و جا می خورد.) همچنین یک باتری زاپاس نیز در لوازم جانبی آن قرار دارد. که با شارژ هر دو باتری می توان فقط با یک تعویض باتری ساده مدت زمان استفاده از دوربین را دو برابر کرد. هر باتری دوربین کوچک MD 52 S می تواند حدود یکساعت شارژ برای فیلم برداری مداوم و حدود 6 ساعت شارژ در حالت سنسور (فیلم برداری اتومات) نگه دارد. که این زمان درحالت های عکس برداری و ضبط صدا به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.
بعلاوه MD 52 S دارای بهترین و بالاترین کیفیت عکس برداری در بین مدل های مختلف دوربین های کوچک مینی دی وی است. کیفیت فیلم برداری آن نیز بسیار خوب و HD است (یعنی به هیچ وجه روی هیچ مانیتوری تصویر پیکسل پیکسل نمی شود.). برای مشاهده نمونه فیلم و عکس MD 52 S می توانید به سایت مینی دی وی شاپ ( www.minidvshop.com ) مراجعه نمایید.
ویژگی مفید دیگر این دوربین کوچک این است که MD 52 S حافظه داخلی ندارد بلکه مانند غالب گوشی های موبایل فیلم و عکس های گرفته شده را بر روی رم میکرو اس دی ذخیره می نماید. که به راحتی بااتصال دوربین به کامپیوتر یا قرار دارن رم آن روی موبایل می توان فیلم و عکس های گرفته شده را مشاهده کرد (MD 52 S تا 16 گیگ رم ساپورت می کند.). این ویژگی سبب شده که MD 52 S بتواند در برابر ویروس های کامپیوتری بسیار مقاوم باشد. برای استفاده از MD 52 S بعنوان وبکم نیز کافیست دوربین را به کامپیوتر متصل کرده و نرم افزار آن را که در لوازم جانبی آن قرار دارد نصب کنید.

کلمات کلیدی :
دوربین فیلم برداری کوچک مینی دی وی مدل MD 52 S دوربین فیلم برداری کوچک دوربین MD 52 S دوربین های کوچک مینی دی وی دوربین های مینی دی وی عکس برداری دوربین کوچک

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید