مشخصات آگهی دهنده

دستگاه مراقبت از مفاصل شاندرمن مدلJcm-30
021-77184595-6
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
1159 بار
11272960
رسالت فرجام شرفی پلاک349

دستگاه مراقبت از مفاصل شاندرمن مدلJcm-30
لوازم تجهیزات پزشکی

دستگاه مراقبت از مفاصل شاندرمن مدلJcm-30

دستگاه مراقبت از مفاصل

فروش در سايت پيلتن شاپ
www.piltanshop.com

محصولات شاندرمن با يك سال گارانتي طلايي و 5 سال خدمات پس از فروش در كشور مي باشد.در هنگام خريد حتما به آرم شاندرمن و نام شركت كارسان هونام (صاحب برند شاندرمن) دقت نموده و اين شركت در قبال محصولات تقلبي، مشابه و بعضا با نام طرح شاندرمن كه از طرف فروشندگان سودجو مطرح مي گردد هيچ گونه مسئوليتي نداشته و ندارد.
كليه محصولات شاندرمن از قطعات اصلي و بر اساس استاندارد هاي روز دنيا مانند
FDA,CE,FCC,HI TECH
و اداره تجهيزات پزشكي وزارت بهداشت و درمان ايران طراحي و توليد مي گردد.

شايع ترين مفصلي كه دچار سائيدگي يا صدمات ناشي از صانحه مي گردد زانوست، درد زانو در ميان بيش از 90 درصد مردم در سنين و مشاغل مختلف بويژه افرادچاق و مسن شايع مي باشد.
اين دستگاه داراي 3 عملكرد (گرماي المنت-مادون قرمز-تحريك الكتريكي)به عنوان وسيله كمكي در درمان آسيب ديدگيهاي مفصلي از قبيل: ساييدگي مفاصل-آرتروز-روماتيسم-پارگي منيسكها -سندرم تنيس ال بو و گلف ال بو بسيار مفيد وموثر مي باشد اين محصول طراحي و بهينه شده توسط گروه مهندسين طراحي شاندرمن در ايران مي باشد. تحريك الكتريكي اين دستگاه از طريق گيرنده هاي روي پوست(تنس) همراه با 2 نوع گرما در درمان درد هاي موضعي حاد و مزمن مفاصل و عضلات نواحي مورد استفاده و مبتلا بسيار موثر بوده و گرماي ناشي از دستگاه سبب افزايش گردش خون موضعي در ناحيه آسيب ديده مي گردد. اين عملكرد دستگاه باعث بهبود تغذيه خوني در حين درمان و دفع مواد زائد و ادم ناحيه مورد استفاده شده كه درنهايت باعث كاهش درد و عوارض جبران ناپذير بيماريهاي مفصلي و عضلاني و بهبود تدريجي بيمار( در كنار درمانهاي كلينيكال فيزيوتراپي) مي گردد. استفاده مداوم و منظم از اين دستگاه ميزان مصرف داروهاي آرام بخش و مسكن را در بيمار كاهش داده و بيماركمتر در معرض عوارض خطرناك و اعتياد ناشي از مصرف اين داروها قرار مي گيرد.لازم به ذكر است اين دستگاه در كنار درمان هاي شايع پزشكي و فيزيوتراپي به منظور در مان مفاصل و عضلات در آسيب ديدگيهاي مفصلي بر اثر ورزش ياصانحه تصادف بويژه در سالمندان عزيز مبتلا به آرتروزهاي شديد مفاصل پيشنهاد مي گردد،اين دستگاه داراي ساختار و طراحي كاملا متناسب با بدن انسان در نواحي(زانو-شانه-آرنج)مي باشد به نحوي كه بعد ازكار روزانه شديد استفاده از اين دستگاه درد وخستگي بدن و عضلات را كاهش مي دهد و شما را براي شروع فعاليت مجدد روزانه و پر نشاط آماده مي سازد.

قيمت :در سايت پيلتن شاپ

شماره تماس پيلتن شاپ 77184595-021

همراه :09124038302
09122801036

www.piltanshop.com

دستگاه مراقبت از مفاصل Jcm-300-دستگاه مراقبت از مفاصل شاندرمن-مراقبت از مفاصل-محصولات شاندرمن-خريد دستگاه مراقبت از مفاصل-سايت شاندرمن-قيمت دستگاه مراقبت از مفاصل-

کلمات کلیدی :
دستگاه مراقبت از مفاصل شاندرمن مدلJcm 30

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید