مشخصات آگهی دهنده

تلويزيون ديجيتال بروي كامپيوتر و لپ تاپ
توافقی
1397-01-16
1397-02-15
959 بار
11264973

تلويزيون ديجيتال بروي كامپيوتر و لپ تاپ
لوازم صوتي تصويري

تلويزيون ديجيتال بروي كامپيوتر و لپ تاپ

تلويزيون ديجيتال بروي كامپيوتر و لپ تاپ

روش پرداخت وجه: واريز به حساب بانكي فروشنده

شما با داشتن دستگاه DVB-T و نصب نرم افزار آن؛ به راحتي 14 شبكه تلويزيوني و .10 شبكه راديويي را روي لپ‌ تاپ و كامپيوتر خود با كيفيت ديجيتال دريافت خواهيد كرد. كيفيت دريافت صدا و تصوير اين دستگاه بالاتر از كيفيت دريافتي ماهواره است. بدون نياز به آنتن هوايي، ديش، اينترنت و يا هر گونه سخت افزار و نرم افزار جانبي ديگر... مناسب استفاده در منزل، محل كار، اداره، مغازه، دانشگاه، مسافرت، خارج از كشور و... شما با اين يو اس بي كامپيوتر و لپ‌تاپ خود را مجهز به تلويزيون ديجيتال كرده و جديد ترين لوازم جانبي سال 2010 را در اختيار خواهيد داشت. ديگر هرگز برنامه هاي مورد علاقه خود از قبيل اخبار ، فيلم سينمايي ، سريال ، مستند ، برنامه هاي ورزشي را از دست نخواهيد داد. فوتبال هاي ليگ برتر و ليگ هاي و اروپا و ... را هرگز از دست نميدهيد و حتي ميتوانيد آنها را به راحتي در هارد كامپيوتر و لپ تاپ خود با بالاترين كيفيت ذخيره كنيد.

در تلويزيون ديجيتال، تصاوير تلويزيوني به شكل بيت هاي داده (صفر و يك مثل كامپيوتر) در آمده و از طريق تجهيزات (فرستنده) ديجيتال ارسال مي گردد. براي اينكه اين تصاوير به شكل قابل نمايش روي كامپيوتر و يا لپ تاپ شما دربيايد،لازم است يك دستگاه گيرنده در كنار آن اضافه شود تا سيگنالهاي ديجيتال را دريافت كرده و آنها را به دستگاه منتقل نمايد. تصاوير در تلويزيون ديجيتال با كيفيت بسيار بالا عرضه مي شود و از نويز و برفك اثري ديده نخواهد شد.

مزيت بارز اين دستگاه نسبت به موارد مشابه موجود در بازار اين است كه پورت ورودي آنتن اين دستگاه به صورت ديجيتال بوده و اصطلاحاً ريز است ولي در اكثر موارد ديگر پورت ورودي آنتن از يو آي اف كه همان فيش آنتن هوايي است، استفاده شده و مثل ورودي آنتن هوايي به پشت تلويزيون هاي معمولي درشت است. آنتن تمام ديجيتال اين دستگاه تفاوت قابل توجهي نسبت به آنتن نيمه ديجيتال دستگاه هاي مشابه كه بعضاً با برند ها و مارك هاي معتبري نيز به فروش ميرسند خواهد داشت كه خود اين امر باعث افزايش محسوس كيفيت در تصاوير دريافتي خواهد شد.


برخي از امكانات و قابليتها:

مشاهده 14 كانال داخلي و ماهواره اي ايران و 10 شبكه راديويي
مشاهده شبكه هاي تلويريوني با كيفيت DVD
امكان ضبط و آرشيو برنامه ها با فرمت mpeg4 و mpeg2
قابليت ضبط برنامه زنده تلويزيوني و مديريت با ماشين زمان
تامين برق مورد نياز از پورت usb، بدون نياز به آداپتور خارجي
امكان تهيه عكس از برنامه هاي در حال نمايش
بزرگنمايي تصوير در هر نقطه و به ميزان دلخواه
اعمال افكت هاي دلخواه صدا بر روي برنامه هاي در حال پخش
امكان نمايش تصوير به حالت تمام صفحه (فول اسكرين)
سايز كوچك و اتصال آسان از طريق پورت usb
امكان تهيه ليست كانال هاي مورد علاقه
داراي ريموت كنترل فول
قابل استفاده در ديگر كشور هاي دنيا كه شبكه فعال ديجيتال دارند
نصب بسيار سريع و آسان
نرم افزار قدرتمند Blaze DTV 6.0


http://www.mabist.com?rgm=mahdi334&p_id=2494

کلمات کلیدی :
تلويزيون ديجيتال بروي كامپيوتر و لپ تاپ

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید