مشخصات آگهی دهنده

ميز تيبل ميت اورجينالTable Mate
-
توافقی
1397-01-31
1397-02-30
2935 بار
11260830
-

ميز تيبل ميت اورجينالTable Mate
لوازم اثاثيه منزل

ميز تيبل ميت اورجينالTable Mate

ميز تيبل ميت اورجينالTable Mate

روش خريد: نقدي و پستي و ...

مفيدترين و همه فن ترين ميز دنياست كه انجام هر كاري را برايتان راحت مي كند. فقط كافيست بنشينيد و Table Mate را با يك انگشت به طرف خود بكشيد. مشكل ميزهاي سنتي اين است كه چون نمي توان آنها را به سمت خود كشيد بايد خودتان به طرف آن حركت كنيد كه اين مشكل در Table Mate حل شده يعني راحت مي نشينيد و به سادگي ميز را به سمت خود حركت مي دهيد. بنابراين Table Mate راحت ترين ميزي است كه تاكنون ساخته شده، چون به سادگي روي هر سطحي قابل حركت بوده و براحتي تا شده . Table Mate در شش ارتفاع مختلف و 3 زوايه تنظيم مي شود و اين بدين معناست كه مي توانيد از يك ميز به جاي هجده ميز استفاده كنيد .

اين ميز با پايه هاي محكم و لبه هاي صاف با امنيت كامل هميشه قابل استفاده است بنابراين Table Mate راحت ترين ميزي است كه تاكنون ساخته شده، چون به سادگي روي هر سطحي قابل حركت بوده و براحتي تا شده و در كنار مبل يا زير كاناپه جا ميگيرد. از Table Mate مي توانيد براي مطالعه كردن، خوردن تنقلات، به عنوان ميز غذا خوري كودكان، باغباني و يا حتي در گاراژ به عنوان ميز ابزار استفاده كنيد. فقط با دو انگشت به راحتي اين ميز را بلند كرده و به هر جايي كه مي خواهيد ببريد، اين ميز به شكلي باور نكردني محكم بوده و توان تحمل وزني معادل 50 پوند (22 كيلوگرم) را داراست .

زمان تحويل كالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الي 72 ساعت در صورت نياز فوري از طريق تيپاكس و اتوبوس امكانپذير است وهزينه اين نوع با مشتري است خريد عمده شامل 3% تخفيف مي باشد
برخي از امكانات و قابليتها:

داراي پايه هاي محكم و لبه هاي صاف
مورد استفاده در كنار مبل يا زير كاناپه
براي مطالعه، خوردن، ميز نهار خوري كودكان، ميز كار در گاراژ، ميز كامپيوتر
توان تحمل وزني معادل 50 پوند ( 22 كيلوگرم ) را داراست
خريد 3 عدد تيبل ميت مساوي با 10 درصد تخفيف ويژه
خريد با تخفيف
تحويل مبلغ كالا در شهرستان و خارج از كشورازطريق بانك ملي-ملت و صادرات است
درشهرستان به وسيله پست پيشتاز رايگان ودر تهران به وسيله پيك
ارسال كالا در تهران تحويل مبلغ در زمان تحويل كالا مي باشد

کلمات کلیدی :
ميز تيبل ميت اورجينالTable Mate ميز تيبل ميت Table Mate

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید