مشخصات آگهی دهنده

خرد كن دوالتو
02188743233
42000 تومان
1397-01-20
1397-02-19
1423 بار
10124586

خرد كن دوالتو
لوازم اثاثيه منزل

خرد كن دوالتو

خرد كن دوالتو

دوآلتو، وسيله اي است براي خرد كردن، همزدن، مخلوط كردن و رنده كردن. براي درست كردن سالاد تمام سبزيجات را خرد كنيد. براي تهيه نان و كيك مواد را با هم مخلوط كرده و خمير درست كنيد، همچنين مي توانيد پياز و سبزي را ريزخرد كرده و گوشت را چرخ كنيد. نوشيدني هاي خوش طعم آماده كنيد و حتي يخ را پودر نماييد تا يك فالوده خنك و گوارا بنوشيد.

دوآلتو با دو تيغه دوقلوي بسيار تيز كه در خلاف جهات يكديگر با قدرت بالايي مي چرخند يكي از بهترين و كارآمد ترين خرد كن هاي جديد است. محفظه آن داراي دو پايه نگهدارنده است كه تيغه ها بر روي آن قرار مي گيرند. مي توانيد دو ميله همزن پلاستيكي را به صورت كشويي بر روي دسته تيغه ها قرار دهيد تا موادي را كه با مايعات مخلوط مي كنيد برايتان به خوبي هم بزند.
يك محفظه كوچك درب داربرروي درپوش دستگاه قرار دارد تا شما بتوانيد بدون جدا كردن اجزاء دستگاه از هم هرگاه نياز به افزودن مايعات و يا مواد ديگر داشتيد در همان زمان از طريق اين محفظه، به راحتي اين كار را انجام دهيد.

دكمه روشن/خاموش دستگاه ميزان قدرت دستگاه را براي خرد كردن مواد تنظيم مي كند. شما با فشار آرام يا محكم دكمه مي توانيد اندازه و شكل خرد كردن مواد را تغيير دهيد.

ويژگي هاي محصول:

* داراي ظرفي با حجم يك ليتر
* كوچك وسريع با موتوري پرقدرت
* كار ريز كردن، خرد كردن، مخلوط كردن، همزن و رنده را برايتان انجام مي دهد
* با قابليت تنظيم قدرت موتور تنها با نحوه فشردن دكمه روي دستگاه
* داراي دو ميله ي همزن قابل اتصال

کلمات کلیدی :
خرد كن دوالتو

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید