مشخصات آگهی دهنده

تختخواب كم جا (تاشو ديواري)
021-88530522-1
توافقی
1397-01-28
1397-02-27
3005 بار
10121168
سهروردي شمالي- بالاتر از پاليزي - پلاك 636

تختخواب كم جا (تاشو ديواري)
لوازم لوازم اتاق خواب

تختخواب كم جا (تاشو ديواري)

گروه توليدي و خدماتي چوبينكو توليد كننده و مجري در زمينه دكوراسيون داخلي و انواع تختخواب هاي كم جا، تختخواب باكسي،كاناپه هاي تختخواب شو مي باشد . اين گروه توليدي و خدماتي علاوه بر تسلط بر توليدات خاص خود توانايي بالايي در زمينه انجام خدمات بر اساس سفارش مشتري دارد . از مزيتهاي اين گروه توليدي توانايي در انجام كارهاي حجيم و باكيفيت بسيار بالا و رقابتي است.
چوبينكو با بهره گيري از توانايي كارگاه هاي توليدي خود مي تواند بطور موازي و با سرعت بالا و بدون اينكه حجم در كيفيت كار تاثير گذار باشد اقدام به توليد و ارائه خدمت به پروژه هاي ساختماني بزرگ ، هتلها ، بيمارستانها ، بانكها و ... نمايد .
بخشي از توليدات گروه توليدي چوبينكو تا به امروز به شرح ذيل مي باشد:
1- توليد تختخوابهاي تا شو ديواري وملزومات كناري آن شامل: ميز آرايش ، ميز تحرير ، كامپيوتر ، كمدلباس ، ويترين و...)
( تختخوابهاي تاشو ديواري چوبينكو تختخوابهايي است با عمق 40 ، 50 ، 60 سانتي متر كه در كنار ديوار بطورت عمودي و يا افقي نصب مي شود و تنها در مواقع استفاده ، تختخواب پايين كشيده مي شود . تختخوابهاي توليدي چوبينكو باعث مي شود كه بخش زيادي از اتاق خواب بصورت بهينه تري مورد استفاده قرار گيرد )
2- توليد تختخوابهاي باكسي
( تختخوابهاي باكسي توليد چوبينكو تختخوابهايي است كه زيره و تشك آنها بصورت لولايي باز مي شود و اين امكان را فراهم مي نمايد تا از فضاي زيرين تختخواب بعنوان يك گنجه بزرگ استفاده شود )
3- توليد و عرضه انواع كاناپه هاي تختخواب شو

کلمات کلیدی :
تختخواب كم جا (تاشو ديواري)

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید